امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

آماده پذیرش و حمایت از سرمایه گذارن در بخش صنایع دستی و گردشگری شهرستان میناب هستیم

میناب نیوز: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:آماده پذیرش و حمایت از سرمایه گذارن در بخش صنایع دستی و گردشگری شهرستان میناب هستیم.

به گزارش میناب نیوز، ابوذر مهدی نخعی اظهار کرد: جاذبه‌های گردشگری موجود در شهرستان میناب از تنوع  قابل توجهی برخوردار هستند.

وی با اشاره به تالاب بین المللی میناب تصریح کرد:در حال جذب سرمایه گذار برای جای جای این تالاب هستیم و آماده پذیرش و حمایت از سرمایه گذارن در بخش های مختلف میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری در این شهرستان هستیم.

معاون استاندار هرمزگان افزود: خور تیاب میناب بخشی از تالاب بین المللی شهرستان میناب است که با برنامه ریزی ها و برگزاری جلسات مختلف در سطح استانی و شهرستانی و حضور مسئولان ملی و استانی توانستیم در جهت توسعه آن گام برداریم ورتبه نخست جذب گردشگر در بنادر کوچک در نوروز 97 در کشور را کسب کنیم.

وی با بیان این مطلب که توسعه بخش گردشگری در شهرستان میناب نقش قابل توجهی در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه دومین شهرستان استان هرمزگان دارد گفت:از ایده پردازان و نخبگان کشور و استان در زمینه ارائه طرح های فرهنگی در شهرستان میناب استقبال می کنیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2491

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge