چاپ این صفحه

بسیج سازندگی در شهرستان میناب عملکرد خوبی دارد

میناب نیوز : فرمانده بسیج سپاه ناحیه شهرستان میناب گفت : بسیج سازندگی در شهرستان میناب عملکرد خوبی دارد.

به گزارش میناب نیوز، طالب احمدی نیا در نشست خبری  با اشاره  فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: هدف ایجاد بسیج سازندگی افزایش خدمات در بخش ها مختلف و کاهش محرومیت در ایران اسلامی است.

وی افزود: بسیج سازندگی در شهرستان میناب در سال گذشته از عملکرد خوبی برخودار بوده است و احداث 47 مسکن مددجوی را آغاز کرد که بخشی از آن تکمیل و بخش دیگری از آن در حال تکمیل شدن است.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه شهرستان میناب تصریح کرد: در سال 96 مدیریت فنی و محرومین زادیی بسیج سازندگی شهرستان میناب 8 مسجد ،2 مجموعه ورزشی ،6 خانه عالم ،یک مدرسه، 2 غسالخانه ،یک پارک محله و 5  پروژه آبرسانی روستایی احداث کرد .

وی افزود : در سال گذشته همچنین لوازم التحریر ، موکت ، بسته فرهنگی و معیشتی ویژه نیازمندان در شهرستان میناب توزیع شد.

احمدی نیا درادامه سخنان خود با اشاره به طرح های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در سال گذشته 36 کارگاه کوچک و متوسط اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در شهرستان میناب راه اندازی شد که بیش از 150نفر شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کرد.

  وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: در هفته بسیج سازندگی برنامه های متنوی از جمله تجلیل از جهاد گران بسیجی، شرکت در نماز جمعه ،ویزیت رایگان ،اعزام گروه های جهادی ،غبار روبی گلزار شهداء، سرکشی از خانواده های شهداء جهادگر، افتتاح پروژه های عمرانی و جلسات با مسئولان ادارات در خصوص انجام طرح های بسیج سازندگی در شهرستان میناب برگزار می شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2511