امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

ایران اسلامی از پیچ تاریخی عبور خواهد کرد / جایگاه فعلی شهرستان میناب حق مردم دومین شهرستان هرمزگان نیست

میناب نیوز: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: ایران اسلامی از پیچ تاریخی عبور خواهد کرد.

به گزارش میناب نیوز، ابوذر مهدی نخعی در نشست شورای اداری شهرستان میناب که در این معاونت برگزار شد با اشاره به جایگاه احسان و نیکوکاری در جامعه اسلامی اظهار کرد: از ظرفیت تمام دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی به خوبی در جهت حمایت از ایتام در شهرستان میناب استفاده شود.

وی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان افزود: مسئولان در شهرستان میناب با برنامه ریزی در جهت گره گشایی مشکلات آحاد مردم جامعه تلاش مضاعف داشته باشند.

معاون استاندار هرمزگان با بیان این مطلب که کشور ایران اسلامی در پیچ تاریخی قرار دارد تصریح کرد:با بهره گیری از منویات رهبری، تدبیر دولت و بصیرت مردم به فضل الهی از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به برجام گفت: این بد عهدی های آمریکا از افتخارات ایران اسلامی را نتنها کم نخواهد کرد بلکه باعث سربلندی کشور در جهان خواهد شد.

نخعی گفت: ما فرزندان عاشورا از تهدید نمی ترسیم و از قدرت بازدارنگی قابل توجهی برخوردار هستیم ولی نباید از ظرفیت دیپلماسی غافل شویم و باید برای دوستی با دنیا از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اعتبارات عمرانی مصوب در سال جاری برای شهرستان میناب اشاره کردند و گفت: در سال جاری از رشد اعتباری ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته بهره مند شده ایم.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در ادامه سخنان خود اظهار کرد: یکی از موضوعات که امنیت سرمایه گذاری و افزایش رفاه جامعه و کاهش پرونده های رسیدگی در دادگاه ها را به دنبال خواهد داشت داشتن سند مالکیت است و باید در این جهت همه دستگاه های مرتبط در تسریع در صدور سند با اداره ثبت اسناد همکاری های مضاعف داشته باشند.

وی افزود: ادارات شهرستان میناب در صورت نداشتن سند مالکیت نسبت به صدور آن هرچه سریعتر اقدام کنند.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود گفت: حق مردم شهرستان میناب به عنوان شهرستان دوم استان هرمزگان جایگاه فعلی آن نیست وباید با روحیه جهادی و تلاش مضاعف در جهت رشد و توسعه آن اقدام شود.

امام جمعه میناب نیز در این نشست گفت: حق مردم دومین شهرستان استان هرمزگان این نیست که هنوز کوچه های محلات آن خاکی باشد .

وی با اشاره به محله پاکوه میناب افزود: در جهت رفع مشکلات این محله در شهرستان میناب اقدامات و برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

میرزا حسین معتمدی فر تصریح کرد: برنامه ریزی ها باید بگونه ای باشد که قبل از شروع ساخت سازها در محلات میناب بازگشایی خیابان ها صورت گرفته باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: جاده منتهی به دانشگاه های شهرستان میناب یکی از ناامن ترین جاده های این شهرستان است و نسبت به دوبانده کردن آن اقدام شود.

 مدیر کل ثبت اسناد استان هرمزگان نیز در این نشست برای صدور سند املاک و بروز کردن نقشه ها از ابزارهای نوین در حال استفاده هستیم و با تلاش های صورت گرفته در کمتر زمان ممکن جواب استعلامات داده می شود.

وی افزود: بانک اطلاعات استان هرمزگان تهیه شده است و در صدد هستیم که به نقطه ای برسیم که مردم از طریق اینترنت و بدون مراجعه به ادارات ثبت اسناد بتوانند از خدمات لازم برخودار باشند.

سید مهدی هاشمی افزود: در شهر ها و روستاهای استان هرمزگان بخشی از سند های مالکیت صادر شده است و همچنین در سال جاری نیز در دستور کار این نهاد است.

وی گفت: هدف صدور سند در استان هرمزگان حمایت از مردم و سرمایه گذاران و بهره مندی از تسهیلات به واسطه استفاده از سند ملکی در جهت ایجاد اشتغال پایدار و غیره است .

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود به سنددارکردن موقوفات در استان هرمزگان وشهرستان میناب اشاره کردند تصریح کرد: در سال جاری نسبت به سند دار کردن موقوفات در استان هرمزگان اقدام خواهد شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2525

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge