امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

بیمارستان دوم میناب تا پایان سال ۹۸ تکمیل شود

میناب نیوز: استاندار هرمزگان گفت: بیمارستان دوم میناب تا پایان سال ۹۸ تکمیل شود.

به گزارش میناب نیوز، فریدون همتی در نشست پیگیری مصوبات سفر رئيس جمهوري و هیئت دولت در بخش بهداشت و درمان استان هرمزگان، به پروژه بیمارستان ۵۳۱ تخت خوابی بندرعباس اشاره كرد و اظهار کرد: باید این بیمارستان که از پروژه های مصوب سفر ریاست جمهور و وزیر بهداشت به استان هستند تا پایان سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با بيان اينكه تاخیر در روند آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۵۳۱ تخت خوابی بندرعباس غیرقابل قبول است، افزود: باید هر چه سریعتر عملیات اجرایی این پروژه آغاز و با در نظر گرفتن تمامی نیازهای آن تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری برسد.

 استاندار هرمزگان احداث فضاهای درمانی را یکی از نیازهای ضروری استان دانست و تصریح کرد: باید بیمارستانی با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای بین المللی برای مردم هرمزگان ساخته شود که در بیمارستان ۵۳۱ تخت خوابی بندرعباس تمامی این موارد در نظر گرفته شده است.

همتی خاطرنشان کرد: از مردم هرمزگان خواهش می کنم حدود دو سال دیگر وضعیت کنونی بهداشت و درمان استان را تحمل کنند زیرا با پیگیری هايي كه انجام شده و براساس مصوبه رئیس جمهوري و هیئت دولت به استان طی دو سال آینده بیمارستان ۵۳۱ تخت خوابی با استانداردهای بین المللی در بندرعباس افتتاح خواهد شد.

 وی با اشاره به بیمارستان زنان و زایمان ۱۳۰ تخت خوابی شریعتی بندرعباس، بيان داشت: این پروژه که از مصوبات سفر هیئت دولت به استان است با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری باید به بهره برداری برسد.

استاندار هرمزگان به احداث بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی شهرستان میناب به عنوان یکی دیگر از پروژه های مصوب سفر هیئت دولت اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز باید تا پایان سال ۹۸ تكميل شود.

همتی در خصوص طرح توسعه بیمارستان کودکان بندرعباس، عنوان كرد: با توجه به اینکه این طرح توسط خیرین قرار است احداث شود، به منظور حمایت از خیرین هر کمکی که لازم باشد را انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به طرح احداث ۳۵۰ خانه بهداشت در روستاهای هرمزگان، اضافه كرد: استان تعهدات خود را در قبال این پروژه انجام خواهد داد و دانشگاه علوم پزشکی نیز باید ۳۵۰ خانه بهداشت جدید احداث کند.

استاندار هرمزگان سرعت بخشیدن به روند عملیات اجرایی پروژه های درمانی استان را یک ضرورت دانست و تاكيد كرد: یکی از دغدغه های بنده تامین نیاز مردم در بخش بهداشت و درمان است که این امر تنها با سرعت بخشیدن به این گونه پروژه ها امکان پذیر است.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2527

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge