امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

احیا و صیانت از جایگاه رفیع کهن شهر تاریخی میناب در گرو ترویج مطالعه و پژوهش های کاربردی است

میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:احیا و صیانت از جایگاه رفیع کهن شهر تاریخی میناب در گرو ترویج مطالعه و پژوهش های کاربردی است.

به گزارش میناب نیوز ،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی میناب  ضمن تسلیت ایام محرم  با اشاره  به مطالعه فرهنگ عاشور اظهار داشت: مطالعه کتاب های دینی و مفید منجر به شناخت جایگاه عاشور و نهضت امام حسین (ع) در  جامعه خواهد شد و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را نیز در جامعه به دنبال خواهد داشت . 

   معاون استاندار هرمزگان  با تبریک 14 آبان ماه روز فرهنگ عمومی و با اشاره به میزان مطالعه و کتابخوانی مردم گفت: یکی از شاخص های ارزیابی رشد توسعه و پیشرفت فرهنگی هر منطقه ،توسعه و ترویج کتابخوانی است و مجریان و مسئولین در این امر کارسخت و دشواری پیشرو دارند . 

وی افزود: احیا و صیانت از جایگاه رفیع کهن شهر تاریخی میناب ،انجام کارهای بزرگ در حوزه های مختلف از جمله حوزه فرهنگ را می طلبد و تحقق این مهم هم در گرو ترویج مطالعه و پژوهش های کاربردی است.  

پاکدامن در ادامه ضمن تبریک 24آبان روز کتاب و کتابخوانی و روز کتابدار تصریح کرد: کتابدار جزء مظلوم ترین قشر است و کتابداران انسانهای بسیار شریف و دانایی هستند. رئیس اداره کتابخانه های عمومی میناب ضمن تسلیت ایام سوگواری عبدالله الحسین(ع) گفت :ماه محرم ماه امربه معروف ونهی از منکراست .

علیرضا صبور عمده مشکلات اداره کتابخانه های عمومی را عدم پرداخت نیم درصد شهرداری و قطع تلفن و اینترنت کتابخانه ها و بدهی برق عنوان نمود.

در این نشست زارع مهرانی به نمایندگی از اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان ساز وکار و چگونگی اداره کتابخانه های عمومی را بیان نمود وعنوان کرد تامین بودجه های جاری و اداری کتابخانه ها همانطور که قانون مشخص کرده برعهده انجمن است و ما در این خصوص هیچ ردیف بودجه ای نداریم .

 

 

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 255
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge