امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

مراحل ساخت بیمارستان دوم شهرستان میناب به زودی آغاز می شود / ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در میناب مورد حمایت و موافقت استاندار قرار گرفت

میناب نیوز: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: مراحل ساخت بیمارستان دوم شهرستان میناب به زودی آغاز می شود.

به گزارش میناب نیوز، ابوذر مهدی نخعی در جلسه شورای اداری شهرستان میناب در سالن اجتماعات این معاونت با اشاره به مناسبت های مذهبی و مراسمات ملی اظهار کرد: این مراسمات در ماه گذشته با برنامه ریزی های دقیق و با پشتکار توسط دستگاههای متولی و با حضور پرشور مردم در شهرستان میناب برگزار شد.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایجاد جنگ اقتصادی به دنبال خسته کردن و فاصله گرفتن مردم از آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

معاون استاندار هرمزگان همچنین گفت: مردم ولایت مدار ، مومن وانقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حمایت های خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

وی  تصریح کرد: مردم ایران اسلامی تاریخ ساز هستند و یقینا با بهره گیری از منویات رهبری و درمسیر ولایت بودن و نیز تدابیر دولت از این پیچ تاریخ عبور خواهیم کرد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب افزود: ان شا الله به لطف خدا و با تلاش مردم و مسئولان ،همان طور که از هشت سال جنگ تحمیلی عبور کردم امروز نیز از جنگ اقتصادی دشمن عبور خواهیم کرد.نخعی در ادامه سخنان تصریح کرد: توجه به حوزه سلامت و بهداشت و درمان جز اولویت های دولت تدبیر و امید است و در همین راستا خدمات ارزنده بسیاری صورت گرفته است.

وی افزود: بیمارستان شهرستان میناب به عنوان یک بیمارستان ارجاعی عملا حوزه خدمات آن به شرق هرمزگان و جنوب کرمان گسترش یافته است و عملا فشار بسیار زیادی را علی رغم کمبود امکانات تحمل می کند.

این مسئول همچنین گفت:توسعه فضای درمانی خصوصا رفع کمبود تخت های بیمارستان یکی از ضرورت و اولویت در شهرستان میناب است.

وی در ادامه اظهار کرد: به لطف خدا و با تلاش ها و پیگیری های مجدانه و مستمر صورت گرفته خصوصا حمایت بسیار عالی استاندار هرمزگان ، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان سال گذشته موفق به اخذ مجوز و مصوبه هیئت دولت در سفر رئیس جمهور به استان جهت احداث بیمارستان دوم شدیم .

نخعی همچنین گفت : در بودجه 97 نیز ردیف بودجه اختصاصی و مصوبه از مجلس اخذ شد و مبلغ 80 میلیارد تومان اعتبار برای احداث بیمارستان 160تخت خوابه مصوب شده است .

وی خاطر نشان کرد: با حداث این بیمارستان گام بسیار مهمی جهت رفع دغدغه های درمانی مردم شهرستان میناب برداشته می شود.

وی ابراز امید واری کرد: به زودی عملیات ساخت بیمارستان دوم شهرستان میناب با حضور مسئولین استانی آغاز خواهد شد.

معاون استاندار هرمزگان بابیان این مطلب که برنامه راهبردی توسعه درمانی شهرستان با ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در شرق هرمزگان به محوریت میناب توسط معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب تنظیم و به استاندار ارائه شده که مورد حمایت و موافقت وی قرار گرفته است  و به سازمان مدیریت جهت تحقق این موضوع ماموریت داده اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ادارات شهرستان میناب نسبت به فرهنگ سازی در زمینه صرفه جویی در مصرف آب و برق اقدام کنند .

وی تاکید کرد: روابط عمومی های ادارات شهرستان میناب به صورت گسترده به اطلاع رسانی در این خصوص و عملکرد دستگاه های خود بپردازند.

نخعی با اشاره به جایگاه رسانه ها در ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولان همچنین گفت: درب اتاق روسای ادارات شهرستان میناب به روی خبرنگاران باز باشد و مدیران نقدپذیر باشند.

وی افزود: میز خدمت در معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب ایجاد شده است و تمام دستگاههای اجرای شهرستان میناب هرچه سریعتر نسبت به ایجاد میز خدمت اقدام کنند.

معاون استاندار هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: جلسات ادارات در شهرستان میناب در ساعت غیر اداری و بعد ظهر ها برگزار شود و در ساعت اداری پرسنل ادارات به پاسخگوی به ارباب و رجوع بپردازند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2562

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge