امروز: پنج شنبه 30 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

احداث 1700 تخت بیمارستانی در هرمزگان/ در سال 97 و 98 به بهره‌برداری خواهند رسید

میناب نیوز:رئیس‌ جمهور گفت: احداث 1700 تخت بیمارستانی در هرمزگان،در سال 97 و 98  به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش میناب نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در بندرعباس، اظهارکرد:هر فاز پالایشگاه ستاره خلیج فارس ۱۲ میلیون لیتر بنزین تولید می کند و امیدوارم فاز سوم را زمستان ۹۷ افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه مردم استان هرمزگان همواره سرافراز، انقلابی و مدافعان مرزهای آبی کشور بوده‌اند، گفت: خوشحالم که امروز برای بهره‌برداری از طرح مهم و تأثیرگذار در زندگی مردم و در خودکفایی کشور میهمان مردم شریف استان هرمزگان هستیم.

رئیس‌ جمهور با اشاره به حضور خود در بندرعباس در سال‌های پیش از انقلاب و نیز در سال‌های دوران دفاع مقدس، افزود: این استان مهم همواره با مردمی فرهیخته و جایگاهی که در منطقه دارد، از بعضی جهات بی‌نظیر است.

وی، تنگه هرمز ، بندرگاه‌های بسیار مهم  در کنار جزایر مهم با جایگاه ویژه‌ای که از لحاظ انرژی و فولاد دارند را  از ویژگی‌های استان هرمزگان برشمرد و افزود: بسیار خوشحالم که عنوان شد طرح‌های عمرانی برای این استان از جمله احداث 1700 تخت بیمارستانی، در سال 97 و 98 به بهره‌برداری خواهند رسید.

روحانی با اشاره به نیازمندی‌های مردم این استان در بخش آب، ادامه داد: متأسفانه در سال آبی که ماه‌های آخر آن را طی می‌کنیم، هرمزگان تحت فشار بوده و شرایط آبی سختی دارد و این به ما نشان می‌دهد که در این استان به جای آسمان باید بیشترین نگاه‌مان به آبی باشد که در ساحل آن قرار دارد، البته ما همواره به رحمت خدا امید داریم اما در عین حال دریا هم از آن خداست و باید کاری کنیم که مردم احساس راحتی بیشتر و نگرانی کمتری داشته باشند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2575

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge