امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

۳۳ میلیار تومان تسهیلات در مراحل پرداخت به سرمایه گذاران مینابی

میناب نیوز: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: بیش از ۳۳ میلیار تومان تسهیلات در مراحل پرداخت به سرمایه گذاران مینابی است.

به گزارش میناب نیوز، ابوذر مهدی نخعی در کار گروه اشتغال شهرستان میناب ضمن تشکر از مجموعه بسیج سازندگی شهرستان میناب اظهار کرد: تحقق بخشی از اقتصاد مقاومتی ، افزایش توانمندی روستاها در بخش های مختلف از جمله تولید در شهرستان میناب است .

وی افزود: بسیج سازندگی هدف گذاری دقیقی با توجه به اقتصاد بومی در روستاهای شهرستان میناب داشته است .

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت ایجاد کسب وکار های خرد در دنیا تصریح کرد: این کسب و کارها بیشترین فرآوری و بازدهی در امر اشتغال را دارد و در شهرستان میناب نیز باید بیش از این ایجاد شود .

وی افزود: جهت و هدف اعضای کارگروه اشتغال شهرستان میناب ضمن تلاش برای معرفی سرمایه گذار و کارخانه دار و کاهش بیکاری در این شهرستان ،از تجربیات و تلاش های بسیج سازندگی شهرستان میناب نیز به خوبی در این امر بهره گیرد و نهایت همکاری و مشارکت را با این مجموعه داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان میناب تصریح کرد: مدیران شهرستان میناب با تلاش مضاعف در جهت اشتغال پایدار و اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی و ایفا نقش خود در شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی گام بردارند.

وی افزود: امروز با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد ایجاد اشتغال در منطقه محروم چهارده روستا در شرق هرمزگان هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت: سال گذشته کارگروه اشتغال شهرستان میناب عملکرد اول در کارگروه استان داشته است و امسال نباید به آن اکتفا شود و بلکه باید مدیران شهرستان میناب 10 برابر از گذشته کار کنند.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با ایجاد نوسانات ارز در کشور می خواهند مردم را از آرمان ها انقلاب، نظام و راه شهدا دور کنند.

نخعی تصریح کرد: در چهل سال انقلاب اسلامی، ایران با بحران های فرآوانی رو برو شده است و امروز نیز با پشتکار و روحیه جهادی و کار شبانه روزی از این جنگ اقتصادی دشمن عبور خواهیم کرد.

وی افزود: ما نسب به شهدا مسئول هستیم و باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم و از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان میناب نهایت استفاده را داشته باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب اظهار کرد: مدیران شهرستان میناب افراد پر تلاش و زحمتکشی هستند و عملکرد آنها مستمر رصد می شود.

وی افزود: باید از حداقل امکانات حداکثر بهره وری را داشته باشیم و هنر مدیر در این است که با داشتن مشکلات و موانع ،راه حل و فرصت  های جدید در شهرستان میناب ایجاد کند و باید شبانه روزی تلاش کند.

نخعی در پایان گفت : در مجموعه سال گذشته و سال جاری و پس از معرفی سرمایه گذاران در کارگروه فنی اشتغال شهرستان میناب و استان هرمزگان ،33 میلیار تومان تسهیلات در مراحل پرداخت بانک های استان هرمزگان قرار دارد و تا به امروز نیز بیش از سه میلیار تومان تسهیلات به سرمایه گذاران در شهرستان میناب پرداخت شده است .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2577

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge