امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

اهل تعامل با همه گروه ها و جناح ها هستم / آئین تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب

میناب نیوز: سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: اهل تعامل با همه گروه ها و جناح ها هستم.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در آئین تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به جایگاه شهرستان میناب در استان هرمزگان اظهار کرد: میناب مهد تمدن وگلستان هرمزگان است.

وی افزود:ان شا الله بتوانیم مانند دیگر شهرستان های هرمزگان در شهرستان میناب نیز خدمتگزار خوبی برای مردم این شهرستان باشم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب تصریح کرد: برای توسعه شهرستان میناب از مشورت و نظرات بزرگان،اندیشمندان،علما،ائمه جمعه، نخبگان و همه ی اقشار جامعه استفاده خواهم کرد.

وی افزود: از دیگر ظرفیت های استان هرمزگان و شرق هرمزگان داشتن یک نماینده ملی و قوی و مقتدر است که توانسته منشا خوبی برای مردم هرمزگان و برای جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المجالس باشند.

احمدی در ادامه همچنین گفت: شهرستان میناب از ظرفیت بیسار عالی نیروی انسانی تحصیل کرده در سطح استان و کشور برخوردار است که باید به نحو احسن از این ظرفیت در جهت رشد و شکوفایی شتابان شهرستان میناب استفاده کرد.

وی افزود: اهل تعامل با همه گروه ها و جناح ها هستم و اعتدال خط مشی دولت تدبیر و امید است و باید با اعتدال حرکت کنیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: برای من روز تعطیل و غیر تعطیل و ساعت اداری و غیر اداری معنا ندارد ودر هر لحظه آماده ارائه خدمت به مردم شهرستان میناب هستم  و به مردم این شهرستان قول می دهم که پیگیر خواسته های به حق آنها باشم.

وی با اشاره به نقش اتحاد در رشد و شکوفایی جامعه اظهارکرد: ان شا الله با اتحاد ، انسجام و استفاده از همه ظرفیت های شهرستان میناب مشکلات این شهرستان را حل خواهیم کرد و همه باید برای آبادانی این گلستان و دومین شهرستان هرمزگان تلاش کنیم.

احمدی با بیان سخنان رهبر انقلاب اسلامی به پیوند میان دولت و ملت گفت: امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در این مراسم شاهد پیوند مردم و مسئولین در نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

شایان ذکراست : در این آئین با حضور معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی استانداری هرمزگان ، نماینده مردم شرق هرمزگان ، امام جمعه شهرستان میناب ، مدیران استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم از زحمات ابوذر مهدی نخعی تشکر و قدردانی شد و محمد احمدی معرفی شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2594

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge