چاپ این صفحه

از نظرات خبرنگاران در جهت توسعه شهرستان میناب استفاده می کنیم / از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان میناب تجلیل شد

میناب نیوز: سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: از نظرات خبرنگاران در جهت توسعه شهرستان میناب استفاده می کنیم.

به گزارش میناب نیوز،محمد احمدی در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان میناب در سالن اجتماعات این معاونت با گرامیداشت یاد و خاطر محمود صارمی اظهار کرد: خبرنگاران در شهرستان میناب با تلاش و ایثار به انعکاس اخبار خدمات نظام و دولت تدبیر و امید می پردازند.

وی در ادامه از اعتماد سازی به وجود آمده توسط خبرنگاران شهرستان میناب ، بین مسئولین و مردم در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته دولت گفت: مدیران دستگاه های اداری شهرستان میناب ارتباط تنگاتنگ و بیشتری نسبت به سال گذشته با رسانه ها و خبرنگاران داشته باشند.

وی تصریح کرد: مسئولین به عنوان نمایندگان دولت در حوزه کاری خود با تلاش و پشتکار ، پیوند و پیوست اجتماعی با جامعه ایجاد کنند.

احمدی همچنین گفت: با برنامه های در دستور کار، همبستگی و پیوند بین مسئولین شهرستان میناب و خبرنگاران این شهرستان بیشتر خواهد شد.

وی افزود: با تلاش و نشست با خبرنگاران و استفاده از نکته نظرات آنها در جهت توسعه شهرستان میناب از آنها مدد می طلبیم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: همه با هم و با تلاش مضاعف و پیگیری به آن نقطه ای مطلوبی که مد نظر مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است و در راستای خدمات رسانی به مردم شهرستان میناب گام بر می داریم.

شایان ذکر است : در این مراسم با حضور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب و مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان ، مشاوره رسانه ای استاندار هرمزگان و مدیران شهرستان میناب از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان میناب تجلیل شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2601