امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

در مسیر توسعه شهرستان میناب با علما و روحانیون مشورت می کنیم

میناب نیوز: سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: در مسیر توسعه شهرستان میناب با علما و روحانیون مشورت می کنیم

به گزارش میناب نیوز،محمد احمدی در نشست هم اندیشی با علما و روحانیون در سالن اجتماعات این معاونت و فرماندار ویژه شهرستان میناب ضمن قدردانی اظهار کرد: در رسالتی که در شهرستان میناب بر عهد دارم و به ویژه در حوزه فرهنگ از فرمایشات علما و روحانیون استان هرمزگان و شهرستان میناب استفاده می کنم.

وی افزود: ان شاءالله با یاری شما و شور و مشورت با مجموعه علما و روحانیون مسیر توسعه شهرستان میناب را به سلامت طی می کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب با اشاره به جایگاه ولایت و منویات رهبری در جامعه اسلامی گفت: در جهت توسعه شهرستان میناب و براساس منویات رهبری، برنامه ششم توسعه کشور و برنامه های دولت تدبیر و امید اقدام می کنیم.

وی افزود: ما در یک مقطع حساس از عمر با برکت انقلاب اسلامی قرار داریم و ان شا الله با وحدت و اتحاد از آن عبور خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب تصریح کرد: همان طور که علما و روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهم و پررنگی داشتند امروز نیز از این توطعه های دشمن با کمک شما عبور خواهیم کرد.

وی همچنین اظهار کرد: با انسجام بخشی و با کمک همه ی اقشار جامعه، توسعه شهرستان میناب را شتابان می کنیم.

احمدی با اشاره به نقش علما و روحانیون در هدایت گری جامعه افزود: ان شاالله با کمک شما در حوزه های مختلف به ویژه فرهنگ و امنیت ، گره گشای بعضی از مسائل جامعه باشیم.

وی همچنین در پایان تاکید کرد: در حال برنامه ریزی در جهت توسعه شهرستان میناب هستیم که ان شا الله به نحو احسن و با کمک شما و مدیران شهرستان میناب گام بر می داریم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2605

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge