امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 23 آوریل 2024

105 پروژه عمرانی در هفته دولت در شهرستان میناب افتتاح می شود/ مسئولان ارتباط دوسویه بین خود و مردم ایجاد کنند

میناب نیوز: سرپرست فرماندای ویژه شهرستان میناب گفت: 105 پروژه عمرانی در هفته دولت در شهرستان میناب افتتاح می شود.

به میناب نیوز، محمد احمدی در دیدار اعضای شورای اداری شهرستان میناب با امام جمعه شهرستان میناب به مناسبت هفته دولت ضمن تبریک گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی اظهار کرد: 105 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 533 میلیارد و 891 میلیون ریال در این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود:این پروژه ها در هشت فصل و در حوزه های عمران شهری و روستای، بهداشت و درمان، آموزش و حمل نقل خواهد بود که با تلاش و پشتکار اعضای شورای اداری شهرستان میناب آماده افتتاح شده است و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری و تقدیم مردم شهرستان میناب خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب همچنین تصریح کرد: در این ایام پروژه های نیز در شهرستان میناب در دستور کلنگ زنی می باشد.

وی با اشاره به نقش فرهنگ در رشد جامعه گفت: برنامه های فرهنگی مختلفی در هفته دولت در شهرستان  میناب برگزار می شود.

سرپرست فرماندای ویژه شهرستان میناب با اشاره به دیگر برنامه های هفته دولت در شهرستان میناب اظهار کرد: سرکشی از خانواده شهدا و حضور در جمع خانواده های مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ( ره) از دیگر برنامه ها در این ایام است.

وی همچنین گفت: شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه و دعای کمیل از برنامه های اعضای شورای اداری شهرستان میناب در هفته دولت است.

احمدی در پایان تاکید کرد: در این ایام فرصت مغتنمی است که کارنامه نظام و عملرکرد دولت تدبیر وامید را به صورت کامل و شفاف به اطلاع مردم شهرستان میناب رساند و مسئولان ارتباط دوسویه بین خود و مردم در این شهرستان ایجاد کنند.

امام جمعه شهرستان میناب نیز در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان میناب گفت: مدیران شهرستان میناب با تلاش مضاعف در جهت رشد و شکوفایی این شهرستان گام بردارید و این شهرستان را به جایگاه واقعی آن در استان هرمزگان برسانند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2611

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge