امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

مدیرکل برنامه وبودجه وزارت آموزش وپرورش از مدارس تخریبی شهرستان میناب بازدید کرد/ عدالت آموزشی از اهداف اصلی نظام تعلیم وتربیت است

میناب نیوز: مدیرکل برنامه وبودجه وزارت آموزش وپرورش از مدارس تخریبی، هنرستانها و مدارس شبانه روزی شهرستان میناب بازدید کرد.

به گزارش میناب نیوز، خان ماکویی درحاشیه این بازدید اظهار کرد:عدالت آموزشی از اهداف اصلی نظام تعلیم وتربیت است و سند تحول بنیادین آموزش وپرورش آنرا به اجرا در خواهد آورد.

وی افزود: مسئولان بخش‌های مختلف در آموزش و پرورش وظیفه ایجاد زمینه تعلیم و تربیت با کیفیت و ایجاد عدالت آموزشی را برعهده دارند تا در نهایت دانش آموزان مناطق کم برخوردار پا به پای سایر دانش آموزان کشور رشد کرده و به مدارج بالا برسند.

مدیر کل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه آموزش بایستی منجر به تولید علم، ثروت و تکنولوژی شود، اظهار کرد: آموزش ارائه شده در مدارس بایستی آموزش کارآفرین و اشتغال‌زا باشد و تحقق این امر با برنامه‌ریزی و کار پایه ای،تحقیق و پژوهش در کلاس و مدارس امکان پذیر است.

وی گفت:مدارس تخریبی،لوازم و تجهیزات خنک کننده،تجهیز مدارس شبانه روزی،کمک به توسعه هنرستانها در مناطق کم برخوردار از جمله مواردی است که می تواند مارا به عدالت آموزشی دراین مناطق نزدیک کند.

خان ماکویی از مسئولین و فرهنگیان خواست با تمام تلاشی که دارند امید را در بین مردم و آحاد مختلف جامعه زنده نگه دارند.

 معاون مدیر کل ومدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسولین وزارت به جهت اهمیت موضوع در شهرستان میناب گفت: این حضور و لمس و دیدن مشکلات از نزدیک نشان از توجه مسئولین وزارت به مناطق کم برخوردار است.

غلامرضاسالاری همچنین در حاشیه این بازدید و نشست گزارش کاملی را از وضعیت موجود ،موفقیتها،چالشها و پیشنهادات خود را ارائه نمود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2624

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge