امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

ميناب نقش مهمي در سطح ملي دارد / مرحوم عباسي يكي از مردان نيكنام و مبارز دوران انقلاب اسلامي ایران است

میناب نیوز: استاندار هرمزگان گفت:ميناب نقش مهمي در سطح ملي دارد .

به گزارش میناب نیوز، فریدون همتی در مراسم سالگرد ارتحال مجاهد مبارز مرحوم حجت الاسلام والمسلمين عباس عباسي كه در ميناب برگزار شد، با بيان اينكه مرحوم عباسي يكي از مردان نيكنام، مبارز دوران انقلاب اسلامي و شخصيتي خستگي ناپذير در دوران انقلاب و پس از پيروزي انقلاب اسلامي بود، اظهار كرد: آثار خدمات ايشان به عنوان نماينده مردم هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي در اين استان مشهود است.

وي ادامه داد: نام درخشان مرحوم عباسي در بسياري از مواردي در هرمزگان و به خصوص در دوران مبارزات انقلاب مطرح است و ايشان از شخصيت هاي موثر و فعال دوران انقلاب و همچنين به عنوان نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي بودند.

استاندار هرمزگان افزود: مرحوم عباسي در جهت آگاهي بخشي به مردم و تحرك بخشيدن به حركت انقلابي مردم در هرمزگان نقش موثري داشت و نام ايشان در تاريخ مبارزات انقلاب اسلامي و خدمتگزاري به مردم همواره زنده است و همه به نيكي از ايشان ياد مي كنند.

همتي با بيان اينكه مرحوم حجت الاسلام والمسلمين عباسي از علاقه مندان واقعي به انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي ايران بود، تصريح كرد: بايد از چنين شخصيت هايي الگو بگيريم تا در حافظه تاريخي مردم بمانيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه امروز دشمنان به جنگ اقتصادي تمام عيار با ملت ايران اميد بسته اند و به دنبال محاصره تمام عيار اقتصادي عليه كشور ما هستند، اظهار داشت: ملت ايران تجربه 40 سال مبارزه با استكبار جهاني و دشمنان را دارد و در اين مقطع نيز ملت ايران با هوشمندي، وحدت، انسجام و ايستادگي، اين دوره از جنگ اقتصادي را با موفقيت پشت سر خواهد گذاشت.

استاندار هرمزگان ميناب را از شهرستان هاي پراستعداد در هرمزگان دانست و گفت: مردم اين شهرستان دغدغه هاي جدي در خصوص آب دارند و در راستاي رفع اين دغدغه ما چندين جلسه در وزارتخانه هاي نيرو و كشور داشتيم كه نتيجه جلسات اين بود كه نگاه برنامه ريزان كشور براي تامين آب شرب شهرستان هاي بندرعباس و بندرخمير كه در حال حاضر از طريق سد استقلال ميناب تامين مي شود را به سمت تامين آب اين شهرستان ها از طريق آب شيرين كن ها تغيير داديم.

همتي بيان داشت: فاز اول آب شيرين كن 100 هزار متر مكعبي بندرعباس در هفته هاي آينده وارد مدار خواهد شد و از طريق آب شيرين كن مشترك هرمزگان، كرمان و يزد نيز بخش ديگري از آب شرب بندرعباس و بندرخمير تامين مي شود.

وي با بيان اينكه با اجراي اين طرح ها، از آب سد استقلال ميناب براي شرب و كشاورزي مردم شهرستان ميناب استفاده مي شود، خاطرنشان كرد: ميناب نقش مهمي در سطح ملي دارد و بسياري از محصولات كشاورزي خارج از فصل اين شهرستان در سطح كشور مورد استفاده قرار مي گيرد.

استاندار هرمزگان يادآور شد: ساخت بيمارستان دوم شهرستان ميناب نيز در دست پيگيري است و به زودي عمليات اجرايي آن آغاز مي شود تا يك بيمارستان مجهز براي شرق هرمزگان ساخته شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2628

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge