امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

تجلیل از آتش نشانان میناب / هیچ نوع دوستی و بشر دوستی بالاتر از کار آتش نشانان نیست

میناب نیوز: سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: هیچ نوع دوستی و بشر دوستی بالاتر از کار آتش نشانان نیست.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در آئین تجلیل از آتش نشان میناب در سالن اجتماعات شهرداری میناب با اشاره به روز آتش نشان اظهارکرد: این روز زمان قدردانی از آتش نشانان پرتلاش و ترویجگران فرهنگ امینی و پیشگیری از حوادث و سوانح در جامعه است.

وی افزود: این روز یادآور فرزندانی از این مرز و بوم است که به امر خطیر خدمت رسانی به آسیب دیدگان پرداخته اند و برگ زرینی از ایثار و جوانمردی را در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسانده اند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب ضمن تشکر از آتش نشان میناب گفت: عملکرد مثبت مجموعه آتش نشانی باعث تقویت جایگاه این سازمان در اذهان عمومی و شهروندان شهرستان میناب شده است.

وی همچنین تصریح کرد:تلاش جمعی و فداکاری های آتش نشانان در شهرستان میناب  که به واسطه ایثار و از خودگذشتگی به قلب حادثه و خطر می روند ستودنی است.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث و سوانح غیر مترقبه اظهارکرد: آتش نشانان همواره در خط مقدم امداد و نجات به آسب دیدگان هستند.

وی در پایان افزود: هیچ نوع دوستی و بشر دوستی بالاتر از کار آتش نشانان که تمام عمر خود را آماده خدمت در زمان بروز اتفاقاتی نظیر آتش سوزی برای دیگران نیست.

شایان ذکر است : این آئین با حضور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب ،امام جمعه شهرستان میناب،شهردارمیناب، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر میناب و دیگر مسئولان در سالن اجتماعات شهرداری میناب برگزار شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2644

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge