امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

تلاش شده در سه ماه گذشته اقدامات مناسبی در جهت توسعه میناب انجام پذیرد / برای ایجاد ۶۴ هزار متر مربع پیاده رو ،نیازمند اعتبارات استانی هستیم

میناب نیوز: شهردار میناب گفت: در فضای همدلی اقدامات مناسبی در سه ماه گذشته در جهت توسعه میناب انجام پذیرفته است.

به گزارش میناب نیوز، سجاد سلطانی در نشست خبری ضمن تشکر از فرماندار ویژه شهرستان میناب و اعضای شورای اسلامی شهرمیناب اظهار کرد: با تلاش مضاعف کارکنان شهرداری میناب و با همکاری متقابل مسئولین، در فضای همدلی تلاش شده اقدامات مناسبی در سه ماه گذشته در جهت توسعه میناب انجام پذیرد.

وی افزود:اقداماتی در زمینه عمرانی، فضای سبز، بازآفرینی شهری و امورات فرهنگی در میناب انجام شده است.

سلطانی با اشاره به تعطیلی کارخانه آسفالت میناب پس از سانحه آتش سوزی تصریح کرد: تعمیرات اساسی کارخانه آسفالت میناب انجام شده است و همچنین بیمه آن نیز صورت گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که بیش از ۳۳ هزار متر مربع آسفالت و زیرسازی محلات میناب در سه ماه گذشته انجام شده است، گفت: این آسفالت در محلات مهاجرین،شیخ آباد پایین،قسمتی از مغیری،شهرک مخابرات،شهرک گلستان و ورودی محله باقری بوده است.

سلطانی همچنین در خصوص بتن ریزی کوچه های محلات میناب بر اساس بودجه ۹۷بیان کرد : این کار در محلات شهر بر اساس اولویت در حال انجام  است. وی افزود:بتن ریزی محله گرو صالحی (کوچه کشتارگاه دام میناب )که یکی از محلات بافت فرسوده میناب نیز است درحال انجام می باشد.

شهردار میناب در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به وضعیت کشتارگاه دام میناب گفت: یکی از برنامه های در دستور کار مسئولین شهرستان و شهرداری میناب، بهسازی این کشتار گاه بود که خوشبختانه به پایان رسید.

وی همچنین اظهار داشت: از اعتبارات داخلی شهرداری میناب، عملیات خاک برداری و مخلوط ریزی بلوار دانشگاه جهت تعریض و آسفالت انجام شده است.

سلطانی افزود: زیرسازی نوار حفاری بلوار ابن سینا که به واسطه حفاری اداره آب وفاضلاب صورت گرفته بود انجام شده است و پس از تامین قیر ،آسفالت آن نیز عملیاتی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهسازی میادین میناب اظهارداشت: بهسازی میادین شهر در دستور کار شهرداری میناب می باشد و هم اکنون عملیات بهسازی میدان ولایت به پایان رسیده و دیگر میادین نیز در آینده نزدیک انجام می گیرد.

سلطانی در خصوص تجهیز واحد آتش نشانی شهر میناب گفت: یک دستگاه ماشین آتش نشانی خریداری شده و تجهیزات ایمنی فردی کارکنان آتش نشانی نیز برای اولین بار خریداری و تقدیم آتش نشانان شده است.

وی همچنین در زمینه آسفالت معابر مسکن مهر گفت:جدول گذاری،زیرسازی و آسفالت قسمتی از مسکن مهر در شهرک المهدی با مشارکت راه وشهرسازی صورت گرفته است.

شهردار میناب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طرح ممیزی املاک و مطالعه طرح تفصیلی شهر میناب نیز تمدید قرارداد شده است و توسط کارشناسان و مشاورین در حال انجام می باشد که پس از اتمام و تصویب طرح تفصیلی شاهد توسعه بیش از پیش میناب خواهیم بود.

سلطانی در ادامه تصریح کرد: طرح افزایش سرانه فضای سبز  با اولویت کاشت گونه های گیاهی بومی و سازگار با شرایط فعلی میناب برنامه ریزی شده است و در همین راستا هزار و پانصد قلمه گل کاغذی در رنگ های مختلف در گلخانه برای کاشت در سطح  شهر آماده شده است.

شهردار میناب گفت: ۱۲ محله شهر ،قریب به ۵۰ درصد شهر میناب جزو بافت فرسوده می باشند که در همین راستا با حمایت استاندار و فرماندار ؛طی برنامه اقدام مشترک نهادهای ذی ربط در بازآفرینی شهری اولین مصوبه آن، بازگشایی خیابان ۲۴ متری محله شهید عمرانی حد فاصل بلوار بسیج و خیابان شهید جهانگیر امینی در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان تصریح کرد: بیش از ۸۱ هزار متر مربع طول پیاده روهای میناب است که ۱۷ هزار متر مربع ایجاد شده ؛که البته نامناسب هستند و همچنین ۶۴ هزار متر مربع آن ایجاد نشده و اجرای این امر یکی از خواسته های به جای شهروندان بوده که اجرای آن نیازمند تامین اعتبار استانی می باشد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2653

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge