امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

سند توسعه بخش کشاورزی شهرستان میناب تدوین می شود

میناب نیوز: سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت:سند توسعه بخش کشاورزی شهرستان میناب تدوین می شود.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در همایش احیا و اصلاح باغات شهرستان میناب با حضور اعضای علمی دانشگاه های شهرستان میناب و مرکز تحقیقات کشاورزی استان هرمزگان و دیگر مسئولان با اشاره به رشد و توسعه کشور های مختلف در بخش کشاورزی اظهار کرد: این کشورها با برنامه ریزی از ظرفیت بخش کشاورزی به خوبی استفاده کرده اند که این موضوع در شهرستان میناب نیز باید به نحو احسن انجام شود.

وی افزود: یکی از دغدغه های اصلی مردم و کشاورزان شهرستان میناب موضوع آب است که باید با برنامه ریزی و استفاده از روش های نوین آبیاری مدیریت شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب همچنین با بیان این مطلب که با هم اندیشی ، مشورت و بهره گیری از دانش و تجارب هیئت علمی دانشگاههای شهرستان میناب ، مرکز تحقیقات کشاورزی استان و شهرستان و افراد بومی موفق در شهرستان میناب سند یا برنامه حوزه کشاورزی شهرستان میناب تدوین خواهد شد.

وی افزود:رویکرد و برنامه کشور توسعه صادرات غیر نفتی است و باید جایگاه شهرستان میناب در این عرصه با توجه به تولیدات کشاورزی و دامی افزایش یابد.

احمدی در ادامه سخنان خود گفت: یکی از برنامه های دولت در شهرستان میناب احیا و اصلاح باغات دومین شهرستان هرمزگان است.

وی با اشاره به تدوین سند توسعه بخش کشاورزی شهرستان میناب اظهار کرد: ملاک عمل تغییر کاربری ها  در شهرستان میناب در آینده با توجه به این سند داده خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب همچنین گفت:  از این سند در جهت رونق و حفظ بخش کشاورزی شهرستان میناب و ایجاد اشتغال پایدار برای نسل کنونی و آینده استفاده می کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد : باید با برنامه ریزی به سمت تولید محصولات اورگانیک و با رعایت استاندارد های لازم حرکت کنیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2656

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge