امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

برنامه های دهه فجر در شهرستان میناب پرمحتواتر ، متفاوت تر و باشکوه تر برگزار شود / علی خشنود به عنوان رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان میناب معرفی شد

میناب نیوز: نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت: برنامه های دهه فجر در شهرستان میناب پرمحتواتر ، متفاوت تر و باشکوه تر نسبت به سال گذشته برگزار شود.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان میناب ضمن تبریک به مناسبت هفته پژوهش با اشاره به اینکه کشور ها در جهت توسعه همه جانبه از پژوهش بهره می گیرند اظهار کرد: در کشور و در شهرستان میناب نیز می توان در راستای تولید ، اشغال و توسعه از ظرفیت پژوهش استفاده کرد.

وی افزود: از پژوهشگران استان و شهرستان میناب در جهت توسعه شهرستان در بخش های مختلف بهره خواهیم گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب ضمن تشکر از برنامه های گرامیداشت روز دانشجو در شهرستان میناب گفت: الحمد لله شهرستان میناب از ظرفیت علمی قابل توجهی برخوردار است و باید به نحو احسن از این ظرفیت در تدوین برنامه ها شهرستان میناب استفاده کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن دهه ی مبارک فجر تصریح کرد: کار گروه های مختلف ستاد دهه فجر شهرستان میناب تشکیل شده است.

احمدی افزود: برنامه ریزی ها باید به گونه باشد که نسبت به سال گذشته پرمحتواتر ، متفاوت تر و باشکوه تر برگزار شود.

وی همچنین گفت: برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان میناب متناسب با ایام فاطمیه تدوین و اجرا شود.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در ادامه سخنان خود با اشاره به رشد و توسعه کشور اذعان کرد: الحمد لله به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز شاهد رشد و توسعه در همه حوزه های کشور ایران اسلامی هستیم.

وی همچنین گفت: هرچه سریع تر پروژه های عمرانی قابل افتتاح در شهرستان میناب در دهه مبارک فجر به دبیرخانه اعلام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب افزود: این پروژه ها با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در ایام دهه مبارک فجر افتتاح و تقدیم مردم شهرستان میناب خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارزیابی ادارات شهرستان میناب تصریح کرد: عملکرد ادارات نسبت به ماه گذشته جهش خوبی داشته و نشان دهنده عملکرد خوب این دستگاه ها است.

احمدی در ادامه سخنان خود گفت: با برنامه ریزی های در دستور کار و با کمک همه دستگاه های اداری شهرستان میناب و به صورت جهادی نسبت به پاکسازی محلات میناب به ویژه ورودی شهر میناب اقدام می کنیم.

وی در خصوص اشتغال در شهرستان میناب عنوان کرد: بانک ملی ،صادرات ، کشاورزی عملکر خوبی در این حوزه داشتند و صندوق کارآفرینی امید نیز با مدیریت جدید برنامه های خوبی در دستور کار دارد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب دربخش پایانی سخنان خود ضمن تشکر از مجموعه تعزیرات حکومتی در استان و شهرستان میناب گفت: تعامل و همراهی خوبی بین دستگاه های اداری شهرستان میناب با این ارگان برای رسیدن به اهداف مد نظر و جود دارد.

در پایان این جلسه از زحمات عبدالحمید پرمر تقدیر و تشکر شد و علی خشنود به عنوان رئیس جدید تعزیرات حکومتی شهرستان میناب معرفی شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2686

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge