امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

خیابان 24 متری در محله هومشی میناب احداث می شود

میناب نیوز: نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت: خیابان 24 متری در محله هومشی میناب احداث می شود.

به گزارش میناب نیوز ،محمد احمدی در ستاد بازآفرینی شهری شهرستان میناب با اشاره به سند ملی و ابلاغ دولت در خصوص بازآفرینی شهری اظهار کرد: براساس اولویت و شرایط شهرستان میناب و مطالعات انجام شده در خصوص بافت فرسوده این برنامه باید در این شهرستان عملیاتی شود.

وی افزود: مسئولان شهرستان میناب با پیگیری و برنامه ریزی به دنبال ایجاد شهری زیبا و توسعه یافته هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب با بیان این مطلب که بیش از 47 درصد میناب را بافت فرسوده تشکیل می دهد تصریح کرد: اقدامات اجرایی در این محلات باید به صورت جهادی و شبانه روزی صورت گیرد.

وی همچنین گفت: 12 محله که اکنون به عنوان بافت فرسوده مشخص شده است اغلب افراد در این محلات از اقشار پایین جامعه هستند و باتوجه به قدمت شهرستان میناب نیازمند نگاه ویژه استانی و ملی برای توسعه این شهرستان می باشیم.

احمدی افزود: دولت به دنبال ایجاد عدالت اجتماعی ،نوسازی و بازسازی در شهر ها است که در شهرستان میناب نیز این موضوع با همکاری همه دستگاه های اجرایی عملیاتی می شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به پاکسازی محلات میناب گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و با کمک دهیاران و دستگاه های اجرایی شهرستان میناب و براساس اولویت پاکسازی محلات صورت می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی ذوالقدر نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به سخنان امام علی ( ع) اظهار کرد: میناب باید شهری توسعه یافته و آباد شود.

وی ضمن تشکر از نماینده عالی دولت در شهرستان میناب و شهردارمیناب و مدیر کل راه وشهرسازی استان هرمزگان و دیگر مسئولان افزود: نسبت به پاکسازی محلات و زیبا سازی میناب اقدامات مضاعف صورت گیرد.

سجاد سلطانی شهردار میناب نیز در این جلسه گفت: طرح بازآفرینی شهری میناب از محله هومشی میناب آغاز می شود.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته خیابان 24 متری از خیابان شهید جهانگیر امینی به بلوار بسیج احداث خواهد شد.

شهردار میناب همچنین اذعان کرد: نقشه این پروژه طوری طراحی شده است که با کمترین هزینه عملیاتی شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: ان شا الله با جذب اعتبارات لازم شاهد اجرای این پروژه و دیگر پروژه ها در محلات میناب باشیم.

غلامی معاون اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان نیز در این جلسه با اشاره به بافت فرسوده میناب گفت: مطالعات آن انجام شده است.

وی با بیان این مطلب که میناب به عنوان دومین شهرستان استان هرمزگان است اظهار کرد: برنامه ریزی ها و اقدامات در خصوص احیای بافت فرسوده میناب در حال انجام است.

غلامی همچنین در پایان افزود: به دنبال آن هستیم که عملیات احداث جاده 24 متری در محله هومشی میناب در چند ماه آینده عملیاتی شود.

 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2687

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge