چاپ این صفحه

برنامه های سال 98 در جهت توسعه شتابان شهرستان میناب تدوین شود

میناب نیور : نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت: برنامه های سال 98 در جهت توسعه شتابان شهرستان میناب تدوین شود.

به گزارش میناب نیوز، محمد احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان میناب با اشاره به عملکرد مثبت ادارات شهرستان اظهار کرد: شورای اداری و تامین شهرستان میناب در سال 97 در حوزه های مختلف تلاش خوب و قابل تقدیر داشته است.

وی در ادامه افزود: در سال گذشته با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری  وسیاست های دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف کشور و شهرستان میناب عمران و آبادانی شکل گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب با اشاره به هفته دولت و دهه مبارک فجر تصریح کرد: در سال 97 الحمد لله در دو مناسبت و در دیگر فصول سال پروژه های مختلف در بخش بهداشت و درمان،آموزش، راه وشهرسازی، صنعت و معدن، کشاورزی و دیگر بخش ها به بهره برداری رسید و تقدیم مردم شهرستان میناب شد.

وی همچنین با بیان این مطلب که شهرستان میناب به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت استان هرمزگان است باید با برنامه ریزی و تلاش مضاعف، برای ایجاد زیرساخت ها در حوزه شهری و روستای گام برداریم.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در شهرستان میناب کمبود آب ندارم و یکی از مشکلات اساسی در این بخش فرسودگی شبکه آب روستایی می باشد که باید دراین زمینه در سال جدید اقدامات قابل توجه صورت گیرد.

وی با اشاره به تعطیلات سال نو و ستاد تسهیلات سفر شهرستان میناب اظهار کرد: الحمد لله با توجه به جلسات و بازدیدها از نقاط مختلف شهرستان به ویژه تفرجگاهها ،مراکز رفاهی ،بهداشتی،خدماتی واقامتی برنامه ریزی ها خوبی در جهت ارائه خدمات مطلوب در این ایام به شهروندان و مهمانان صورت گرفته است.

فرماندار ویژه شهرستان میناب عنوان کرد: شهرستان میناب از پتانسیل های مختلفی در بخش گردشگری و تجاری برخوردار است و از همه هموطنان دعوت می کنم برای دیدن جاذبه های گردشگری و خرید از مکان های تجاری و سنتی میناب به این شهرستان سفر کنند.

وی همچنین با اشاره به نقش اطلاع رسانی درجهت معرفی بهتر هر منطقه گفت: روسای ادارات شهرستان میناب در جهت اطلاع رسانی و معرفی شهرستان میناب در بخش های مختلف تلاش مضاعف داشته باشند.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در سال 97 با پرداخت تسهیلات روستای ، صندوق توسعه ملی و همچنین پرداخت توسط دستگاههای حمایتی در شهرستان میناب اشتغال قابل توجهی در این شهرستان ایجاد شده است.

وی همچنین تصریح کرد: در این سال با برگزاری جلسات مختلف و بازدید ها در جهت رفع مشکلات بخش خصوصی اقدام شده است که این موضوع باعث رونق و توسعه این بخش در شهرستان میناب شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرستان میناب در سال 98 از اولویت های عمرانی این شهرستان خواهد بود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روسای ادارات شهرستان میناب در جهت برنامه ریزی دقیق و اصولی از ظرفیت علمی دانشگاه های شهرستان استفاده کنند.

احمدی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرستان میناب و مهمانان نورزی نظارت ها افزایش یابد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2743