چاپ این صفحه

رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار هرمزگان جویای وضعیت استان شد

میناب نیوز :رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار هرمزگان جویای وضعیت استان شد.

به گزارش میناب نیوز،حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با استاندار هرمزگان آخرین وضعیت استان پیرامون بارندگی های اخیر، آبگیری سدها، تردد و شرایط راه های ارتباطی، خدمات رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی، تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و خدمت رسانی پلیس در تامین امنیت ترافیک را جویا شد.

وی با قدردانی از مهمان نوازی مردم هرمزگان از مهمانان نوروزی،تلاش نماینده عالی دولت، مدیران کل و ستادی، فرمانداران، بخشداران و دهیاران را در خدمت به مردم ستود. 

رئیس جمهور با تبریک سال جدید و روز طبیعت به مردم هرمزگان ابراز امیدواری کرد که سال ۱۳۹۸برای مردم عزیز ایران همراه با خیر و برکت باشد. 

فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز در این تماس تلفنی گفت: مجموعه مدیران استان با همه توان در کنار مردم، آماده خدمت رسانی هستند و بحمدالله شرایط مطلوبی بر استان از جنبه های امنیتی، خدمت رسانی و اسکان گردشگران خاصه در زمان بارندگی حاکم است.

استاندار هرمزگان با قدردانی از عنایت رئیس جمهور نسبت به مردم هرمزگان گزارش کاملی از وضعیت بارندگی های اخیر در استان، نحوه خدمت رسانی به مردم و مهمانان نوروزی، حجم ورود گردشگران و مسافرین به استان، مدیریت راه ها، آمادگی کامل دستگاه های اجرایی استان در مواجهه با بارندگی های احتمالی آینده، مدیریت تامین کالاهای اساسی و ضروری مردم را ارائه کرد و اطمینان داد شرایط موجود کاملا رضایت بخش است و تلاش مجموعه مدیران در راستای افزایش رضایتمندی عمومی می باشد.  گفتنی است،حسن روحانی رئیس جمهور بطور مستمر با استانداران کشور در تماس بوده و شرایط حاکم بر استان ها، خاصه استان هایی که درگیر بارندگی های اخیر هستند را جویا می شوند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2756