امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

نگاه جدید قوه قضائیه در راستای حمایت از تولید و فعالان اقتصادی بسیار مهم و راه گشاست / علی صالحی رئیس کل جدید دادگستری استان هرمزگان معارفه شد

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان به لحاظ شاخص های مطلوب امنیتی یکی از استان‌های برتر کشور است.

به گزارش میناب نیوز،فریدون همتی در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان به لحاظ شاخص های مطلوب امنیتی یکی از استان‌های برتر کشور است، عنوان کرد: طبق گزارش ارائه شده توسط وزارت کشور در سال گذشته میزان جرایم در هرمزگان کاهش یافته و شاهد ارتقاء سطح امنیت در این استان بوده ایم.

وی ادامه داد: این امر بیانگر تلاش ارزنده دستگاه‌های عضو شورای تامین، همراهی خوب مردم استان و همکاری بسیار مناسب دستگاه قضایی در این استان است.

استاندار هرمزگان افزود: در سطح تمامی شهرستان‌های این استان همراهی و همدلی خوبی توسط دستگاه قضایی وجود دارد.

همتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت و ظرفیت های اقتصادی استان هرمزگان، تصریح کرد: ۶۰ درصد صادرات و واردات کشور از طریق هرمزگان انجام می‌شود و این استان محل فعالیت اکثر تجار کشور است.

وی گفت: با توجه به این ظرفیت ها نیاز به تصمیم گیری های خاص در این استان در راستای تسهیل و روان سازی امور به ویژه در حوزه اقتصادی وجود دارد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همکاری مناسب دستگاه قضایی در استان، شورای اقدام در هرمزگان تشکیل و برای موضوعات خاص تصمیمات خوبی گرفته شد که نتایج خوبی برای این استان به همراه داشته است.

همتی اضافه کرد: نگاه جدید قوه قضائیه در راستای حمایت از تولید و فعالان اقتصادی و حل کردن مسائل این حوزه بسیار مهم و راه گشاست چون امروز باید تصمیمات متناسب با شرایط به خصوص در حوزه اقتصاد داشته باشیم.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: امروز دشمن با حرکت ناوهای خود به دنبال تکمیل اقدامات خود در حوزه تحریم هاست و می‌خواهد با ایجاد جنگ روانی فعالان اقتصادی را در خصوص فعالیت در ایران دچار تردید کرده و دنیا را تحت تاثیر قرار دهد.

وی تأکید کرد: ما نیز باید اقدامات لازم را در راستای مقابله با دشمن در عرصه جنگ اقتصادی انجام دهیم و استان هرمزگان در این راستا پیشانی کشور است و نقش هر یک از مدیران و تصمیم گیران در آن بسیار مهم می باشد.

همتی یادآور شد: سال گذشته با وجود تمامی مسائلی که وجود داشت بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار کالاهای غیرنفتی استان هرمزگان صادر شد و برای سال جاری سه و نیم میلیارد دلار صادرات کالاهای غیر نفتی را در این استان هدف گذاری کرده ایم که این اتفاق بزرگ با تلاش فعالان اقتصادی و تولیدی تحقق می یابد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه باید به طور همه جانبه از بخش خصوصی حمایت کنیم، خاطرنشان کرد: با به میدان آمدن بخش خصوصی اقتصاد مقاومتی نیز تحقق خواهد یافت و در این راستا نیاز است که کارها را برای این بخش روان کنیم تا گام‌های بزرگی را در حوزه تولید صادرات محور برداریم.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به موفقیت نیازمند وجود مدیران شجاع هستیم تا شرایط مناسب را برای صادرکنندگان و تولیدکنندگان فراهم کنند.

استاندار هرمزگان از خدمات ۶ ساله حجت الاسلام و المسلمین اکبری در سمت ریاست کل دادگستری استان هرمزگان قدردانی کرد و بیان داشت: آقای علی صالحی رئیس کل جدید دادگستری استان هرمزگان نیز از نیروهای بسیار خوب این حوزه محسوب می شود که فصل جدید و مبارکی را برای دستگاه قضایی در استان رقم خواهد زد.

ni

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2800

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge