چاپ این صفحه

اعمال محدودیت در تردد و تعطیلی ها در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت: اعمال محدودیت ها در تردد و تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، بازارها و فعالیت ادارات با یک سوم نیروها در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

به گزارش میناب نیوز، فریدون همتی پس از حضور در جلسه ستاد ملی مقابله و مدیریت بیماری کرونا از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس، عنوان کرد: با رعایت اصول بهداشتی و همکاری مردم با ماندن در خانه و همچنین مجموعه اقدامات طرح فاصله گذاری اجتماعی، روند بیماری کرونا در استان هرمزگان مدیریت شده است.

وی ادامه داد: اعمال محدودیت ها در تردد و تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، بازارها و فعالیت ادارات با یک سوم نیروها در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

استاندار هرمزگان افزود: فعالیت مشاغل، صنوف و واحدهای تولیدی اقلام ضروری، استمرار خواهد داشت.

همتی تصریح کرد: در قالب این طرح تردد افراد غیر ساکن در داخل استان ممنوع است و اجازه هیچگونه سفر جدیدی داده نخواهد شد.

وی گفت: در شهرستان هایی که مردم ناچارند از آن مسیر تردد کنند، ورود به شهرهای در مسیر صرفاً برای ساکنین مجاز خواهد بود و افراد غیر ساکن باید فقط از مسیر های کنارگذر عبور کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: بوستان ها، تفرجگاه ها و مراکز تفریحی تا اطلاع بعدی تعطیل خواهد بود و برگزاری هرگونه مراسم که موجب تجمع افراد شود، اعم از رسمی و غیر رسمی ممنوع است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2962