امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

افتتاح فاز اول ورزشگاه ده هزار نفری میناب در هفته دولت

میناب نیوز: استاندار هرمزگان گفت: فاز اول ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب در هفته دولت سال جاری افتتاح می شود.

به گزارش میناب نیوز،فریدون همتی استاندار هرمزگان پس از دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز امروز در تهران، دیدار و گفتگو کرد. 

استاندار هرمزگان در این خصوص، عنوان کرد: در این دیدار آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت و توافق شد تا علاوه بر اعتبارات مصوب هر یک از پروژه ها، با اختصاص اعتبارات ملی از سوی وزارت ورزش و جوانان در جهت تسریع در اتمام و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی هرمزگان، حمایت لازم انجام شود.

 وی افزود: بهره برداری و افتتاح فاز اول ورزشگاه ۱۰ هزار نفری شهرستان میناب و سالن ورزشی سام و زال قشم در هفته دولت سال جاری، توسعه امکانات ورزشی استان و نیز بررسی روند جاری ورزش هرمزگان و ظرفیت‌های موجود استان در خصوص برگزاری مسابقات و حضور یک نماینده از استان هرمزگان در لیگ دسته یک فوتبال کشور، در این دیدار مورد تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این نشست که محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان نیز حضور داشت، اعتباراتی برای تجهیز مجموعه ورزشی ۲۰ هزار نفری خلیج فارس، آغاز عملیات احداث سالن ورزشی شش هزار نفری بندرعباس و ساخت دهکده ورزش های آبی و ساحلی در استان، با پیگیری همتی استاندار هرمزگان اختصاص داده شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2975

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge