امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

تکیه بر فرهنگ ولایت موجب عزت و سربلندی است

میناب نیوز : استاندارهرمزگان تکیه بر فرهنگ ولایت را موجب عزت و سربلندی دانست و گفت : عيد غدیرخم یک روز نورانی در تاریخ اسلام است که امام امت اسلامی معرفی و دین خدا کامل شد.

به گزارش میناب نیوز، فریدون همتی در ششمین همایش ولایت محور اتحاد امت اسلام که در بستر فضای مجازی به میزبانی بنیاد بین‌المللی غدیر استان هرمزگان برگزار شد، اظهارداشت: به برکت عید غدیرخم بود که ملت ایران در سال ۵۷ پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن گرفت. وی ادامه داد: امام خمینی(ره) که راه و هدفش مسیر دین و ولایت امام علی(ع) بود در این سال قیام کرد و مردم ایران نیز با تکیه بر محور امامت و ولایت و واقعه عظیم غدیر خم وارد این میدان سخت شدند اما اگر تکیه بر امامت و ولایت، توسل به ائمه معصومین و راه پیامبر و اولیای الهی نبود هیچ گاه نمی توانستیم در سال ۵۷ انقلاب کنیم.

استاندار هرمزگان افزود: ملت ایران برای این حرکت بزرگ انقلاب اسلامی، ۴۱ سال است که سختی‌های مبارزه با شیطان بزرگ را تحمل می‌کند و امروز می‌بینیم درنتیجه این راه طولانی و مسیر پیاده کردن فرهنگ غدیر در جامعه اسلامی که الگویی برای سایر ملت‌ها و آزادیخواهان دنیاست، الگوی آنها نیز ملت و رهبری ایران و نعمت بزرگ ولایت است. همتی بیان داشت: امروز دشمن اسلام و ملت ایران حاضر نیست عظمت اسلام را در جهان ببیند به همین دلیل نیز کشور ایران را در فشار و تحریم قرار داده است اما در سایه وحدت امت اسلامی و وجود نورانی ولایت دشمن نمی‌تواند به اهدافش برسد.

وی گفت: ما مسلمانان هرچه خود را به واقعه غدیر نزدیک تر کرده و برکات آن را در زندگی فردی و اجتماعی خود بکار بگیریم موجب امید وسربلندی در افق انقلاب اسلامی خواهد بود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در پیوند ولایت و رهبری باید با انجام وظایف خود نسبت به اماممان این راه با جدیت بیشتری دنبال کنیم. همتی ولایت فقیه را تکیه‌گاه ملت دانست و تصریح کرد: امروز دشمن با اسلام و غدیر مبارزه دارد، حاضر نیست که عظمت و وحدت اسلام را مشاهده کند به همین جهت کشور ایران را در فشار و تحریم قرار داده است اما به برکت ولایت، امامت و وحدت امت اسلامی دشمن نمی‌تواند به هدف خود برسد.

وی اظهار داشت: اگر فرهنگ غدیر در زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جاری شود، موجب عزت و سربلندی و افق روشن و امیدوار کننده در زندگی خواهد بود.

شایان ذکر است؛ ششمین همایش ولایت محور اتحاد امت اسلام، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، همتی استاندار هرمزگان، آیت الله صدیقی دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر و شخصیت‌ها و اندیشمندانی از کشورهای سوریه و غنا در بستر فضای مجازی به میزبانی بنیاد بین‌المللی غدیر استان هرمزگان برگزار شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3019

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge