چاپ این صفحه

آسایش و آرامش امروز جامعه مرهون خون شهدا است

میناب نیوز : سردار آباذر سالاری گفت : آسایش و آرامش امروز جامعه مرهون خون شهدا است .

به گزارش میناب نیوز ،سردار آباذر سالاری در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رودان  اظهار کرد : مادران شهدا نیز در دوران دفاع مقدس با تاسی از حضرت زینب کبری سلام الله علیه فرزندانشان با عبور از زیر قرآن به میدان های حق علیه باطل می فرستادند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس از آنجایی مقدس شد که ادامه حماسه عاشورا بود تا مصادیق صحنه های کربلا را عیناً ببینیم.

سالاری بیان کرد : اگر نبود صحنه های دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان اسلام در جبهه‌ها شاید درک واقعه عظیم کربلا در ذهن ها به این وضوح تجسم نمی یافت.

وی گفت : آسایش و آرامش امروز جامعه مرهون خون شهدای است که هنوز پدران و مادران شان چشم انتظار اثری از آنها هستند.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان تصریح کرد: چگونه می شود که یک فرد از دل محله ای کوچک در هرمزگان خود را به مکتب امام حسین وصل کند و در دانشگاه انسان سازی جبهه شکل گرفته و سپس به درجه رفیعی چون شهادت برسد.

وی افزود: شهدا با عبور از نفس خود در مسیر جبهه و شهادت قرار گرفتند و با شکل گرفتن در آن دانشگاه به معبود خود رسیدند.

سالاری اظهار کرد : همانطور که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفتند اگر کسی می خواهد شهید شود باید شهید گونه زندگی کند، یعنی این که همچون شهدا در راه رضایت خداوند باید بدنبال گره گشایی از مردم بود.

وی خاطر نشان کرد: امروز نیازی نیست حتما مسوول اجرایی شویم تا خدمت کنیم بلکه در هر سنگری که هستیم برای گره گشایی از مردم باید پیشگام شد چرا که رسالت شهدا همین بود و شهیدان الگوهای واقعی ملت اند.

وی در ادامه گفت: این یعنی که راه شهدا به قدرت، جایگاه و منزلت نیست بلکه هرچه ارتباط ما با معبود بیشتر باشد و تاثیر گذاری ما در جامعه بیشتر خواهد شد.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان با اشاره به شخصیت والای شهدای شهرستان رودان گفت: شخصیت‌هایی همچون شهید حاج علی حاجبی آنچنان عظیم اند که یک دنیا معنا و تفسیر هم در تحلیل شخصیت آن شهید والا مقام نمی گنجد.

وی ادامه داد: هرکدام از این شهدا چون راه امام حسین علیه السلام  را رفته اند می توانند تأثیرگذاری خود را نشان دهند.

سردار اباذر سالاری در ادامه خواستار جمع آوری، تدوین و نشر آثار شهدا شد و گفت: قطعا خصوصیات هرکدام از این شهدا به فرموده مقام معظم رهبری یک نماد و پرچم است که می توانند الگوی جمع کثیری از جوانان باشند.

وی تاکید کرد: امروز وظیفه مان این است که پیام رسان مسیر شهدا باشیم.

سالاری با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا به دستاوردهای عظیم نظامی دست پیدا کرده که خار چشم دشمنان شده است، گفت:رمز این موفقیت و ماندگاری ولایت پذیری، پیروی از مکتب امام حسین علیه السلام و تبیین شعار هیهات من ظله است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، ادامه داد: به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی در اوج افتخار است و در تمامی صحنه ها کمر دشمنان را خورد کرده است.

وی تاکید کرد: کارگزاران این نظام باید در دولت مردمی خادم مردم باشند چرا که شهدا رفتند تا مسئولان نوکر مردم باشند و رسالت مسوولان جز ولایت مداری و خدمتگذارای به مردم نیست.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان در پایان تصریح کرد: شهدا رسالت خود را انجام داده اند و امروز در هر جایگاهی که هستیم باید به تکلیف خود به نحوه احسن عمل کنیم.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3189