امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

استاندار منتخب هرمزگان از دولت رأی اعتماد گرفت

میناب نیوز: استاندار هرمزگان رای اعتماد گرفت .

به گزارش میناب نیوز،جلسه هیات وزیران بعد از ظهر یکشنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه مهدی دوستی به عنوان استاندار منتخب هرمزگان از اعضای دولت رای اعتماد گرفت.

مهدی دوستی متولد سال ۱۳۵۸ در شهر اهواز و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی سهند تبریز است.

معاونت فنی و مهندسی و عضو هیات رئیسه هلدینگ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، سه دوره مشاور نمایندگان مجلس در حوزه انرژی و مجری حدود ۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خوزستان و هرمزگان، از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی به شمار می‌رود.

رئیس جمهور با اشاره به انتخاب استانداران جدید هرمزگان، گفت: از آقای وحیدی وزیر کشور برای آماده کردن مقدمات و از استانداران جدید برای قبول مسئولیت در دولت و خدمتگزاری به مردم قدردانی می‌کنم.

دکتر رئیسی با بیان اینکه در این انتخاب، هم به دانش، تخصص و روحیه انقلابی و هم به موضوع و محور مهم جوان‌گرایی توجه شده است، گفت: توصیه بنده به استانداران جدید این است که در انجام مسئولیت و ایفای نقش استانداری حتما به جوانان توجه کنند و به آنها میدان دهند.

رئیس جمهور گفت: حتما با نگاه باز حتی به کسانی که سلایق مختلف دارند توجه کنید و سخن آنها را بشنوید و اجازه دهید با شما ارتباط برقرار کنند.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه شما نماینده دولت در استان هستید، گفت: به همه ظرفیت‌های استان، همه نخبگان و همه نیروهای کارآمد استان توجه داشته باشید.

نیروهای کارآمد باید احساس کنند در کشور و در دولت، مدیران و مسئولانی هستند که با آنها ارتباط دارند.

رئیس جمهور با تاکید بر توجه به محور شدن مسئله رفع فقر و بیکاری در استان  هرمزگان، گفت: با ارج نهادن به همه کارهایی که با هدف فقرزدایی در حاشیه بندرعباس و بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر انجام شده، باید تلاش کنید یک کار ویژه برای مسئله فقرزدایی در این استان‌ها انجام شود.

رئیسی گفت: استان هرمزگان نیز از  جهت ایثار و شهادت جایگاه بسیار بالایی دارد و حتی رهبر معظم انقلاب جزیره هرمز را مثال زدند که گاهی یک خانواده در آنجا چهار تا پنج شهید تقدیم انقلاب کرده است.

 وی افزود: عجیب است که با امکانات بسیاری که در این جزیره هست، ساکنان آنجا جزو مردم محروم هستند و مشکلات اقتصادی جدی در این جزیره و جاهای دیگر استان وجود دارد.

آیت‌الله رئیسی گفت: امیدوارم با اقدامات استانداران جدید و با مدد الهی و با مشارکت دادن همه مردم در کارها، گام‌های ماندگاری در این استان برداشته شود، و همه مدیران و کارکنان دولت نیز به استانداران در پیگیری‌ها کمک خواهند کرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3192

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge