چاپ این صفحه

وزیر راه و شهرسازی نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام راه در شرق هرمزگان تسریع کند

میناب نیوز: نماینده مردم میناب ،رودان ،جاسک ،سیریک و بشاگرد گفت : وزیر راه و شهرسازی نسبت به تکمیل پروژه های  نیمه تمام راه در  شرق هرمزگان تسریع کند‌.

به گزارش میناب نیوز، حسین رئیسی در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه، 26 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن ابزار همدردی و بیان تسلیت به خانواده بازماندگان و زلزله زدگان هرمزگان، گفت: از سفر معاون اول رییس جمهور و وزرای دولت سیزدهم برای سرکشی به مناطق زلزله زده همرزگان قدردانی می کنم.

نماینده میناب و رودان و جاسک و سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از اقدامات استاندار هرمزگان در حوادث اخیر، اظهار کرد: مردم هرمزگان خواهان سفر رییس جمهور به استان خود هستند.

وی ضمن قدردانی از اقدامات نیروی دریایی سپاه که موجب عزت آفرینی برای جهان اسلامی شده است، ادامه داد: همچنین از هیات رییسه مجلس درخواست می شود هیاتی را برای رسیدگی به موضوعات به استان هرمزگان اعزام کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن قدردانی از اقدامات دولت سیزدهم در مواجه صحیح با کرونا، ساماندهی بازار سیمان و فولاد و بکارگیری نیروهای جوان در بخش های مختلف، افزود: بر این اساس انتظار می رود در شرایط سخت اقتصادی و تورم افسار گسیخته و گرانی های غیر قابل تحمل، به ساماندهی بازار،  معیشت مردم و تامین نیازهای زندگی آنان اقدام کنند.

رئیسی گفت: مسئولان باید آلام مردم را کاهش دهند و بدانند امروز بیش از همه اقشار کم درآمد که از وفادارترین یاران انقلاب هستند، در سختی معیشت به سر می برند.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس خطاب به وزرای کشور و اقتصاد و دارایی، تصریح کرد: انتظار می رود ضمن تصویب بندر تجاری گوگسر در هیات دولت، نسبت به تسهیل کار ملوانان اقدام کنند. ملوانان هرمزگان در سال 1400 تنها یک مجوز سفر دریافت کرده اند در حالی که رییس جمهور خردمندانه بر استفاده از فرصت مرز برای کار تجاری و ملوانی تاکید کرده است.

  نماینده میناب و رودان و جاسک و سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات وزارت جهاد کشاورزی، اظهار کرد: از وزیر جهاد کشاورزی می خواهم نسبت به بررسی قیمت ناچیز محصولات کشاورزی، صادرات، صنایع تبدیلی و بیمه این محصولات اقدام عاجل کند. همچنین برای صدور مجوز صیادان فاقد مجوز صید نیز باید دستور عاجل داده شود.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، ادامه داد: تکمیل پروژه های نیمه تمام راه در حوزه انتخابیه میناب و رودان و جاسک و سیریک و بشاگرد امری ضروری است و وزیر راه باید نسبت به این امر تسریع کند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3236