امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

گشایش نمایشگاه هفته بسیج با رویکرد توانمندی و دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات در استان هرمزگان

میناب نیوز : نمایشگاه هفته بسیج با رویکرد توانمندی و دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات در محل مسجد جامع بندرعباس گشایش یافت.

به گزارش میناب نیوز،مهدی دوستی استاندار هرمزگان در بازدید از این نمایشگاه، ضمن گفتگو با بسیجیان شهرستان های مختلف استان هرمزگان ، ظرفیت ها و توانمندی های قرارگاه‌های تحول محلات و دستاوردهای آنان را مورد بررسی قرار داد.

استاندار هرمزگان در بازدید از این نمایشگاه با بیان اینکه بسیج یکی از اصلی‌ترین ستون‌های نگهدارنده جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: بسیج بنا به ضرورت در هر جایی که کشور احساس نیاز کند، حضور دارد.

وی با اشاره به حضور پررنگ بسیج در عرصه های مختلف، بیان کرد: در زمینه محرومیت زدایی، امداد رسانی در زلزله، سیل، شیوع بیماری‌های همه گیر و هر اتفاقی که در کشور رخ می‌دهد و نیازمند حضور بسیجیان باشد، شاهد حضور بسیج هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین بازو و یار مردم در شرایط گوناگون بسیج است؛ همانطور که در زلزله فین شاهد نقش پر رنگ بسیج و سپاه در همه مراحل و از دقایق اولیه زمین‌لرزه در کنار مسئولان محلی در خدمات رسانی به مردم بودیم.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: هیچ فاصله‌ای بین ما به عنوان بخش دولتی و بسیج وجود ندارد؛ دولت، ارتش،‌ سپاه و بسیج در کنار هم برای حل مسائل و مشکل‌های مردم تلاش می‌کنند.

دوستی اضافه کرد: نقش بسیج در همه عرصه ها مشهود است و با خلاقیت‌ها و نوآوری‌هایی که انجام می‌شود، شاهد نقش پررنگ تر بسیج در جامعه خواهیم بود.

وی عنوان کرد: قرارگاه تحول محلات ایده خوب و مترقی محسوب می شود؛ اینکه تحول را بتوان از بخش‌های کوچک جامعه رقم زد اتفاق مبارکی در راستای توانمندسازی است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: مجموع اتفاق‌هایی که در حوزه شبکه‌های اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و سازندگی توسط بسیح رخ داده، می تواند تحول بزرگی را در گام اول در محله‌ها و در گام بعدی در کشور ایجاد کند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3238

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge