امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

فرهنگ و تفكر بسيج عاشورايي است

میناب نیوز:نماينده عالي دولت در استان هرمزگان گفت: فرهنگ و تفكر بسيج همان فرهنگ و تفكر عاشورايي است.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان، دكتر جاسم جادری در اجتماع بزرگ بسيجيان استان هرمزگان كه به مناسبت پنج آذر سالروز تشكيل بسيج مستضعفين برگزار شد، با بيان اينكه فرهنگ و تفكر بسيج همان فرهنگ و تفكر عاشورايي است، عنوان كرد: فرهنگ بسيجي ايثار، از خودگذشتگي و مقاومت را عرضه كرده و بسيجيان سربازان مقتدر اسلام هستند كه در تمامي عرصه ها و جبهه ها حضور يافته اند.

 وي ادامه داد: هرگاه نام بسيج به ميان مي آيد به ياد مكتب اهل بيت (ع) و عاشورا مي افتيم و حضرت امام خميني (ره) نيز بسيج را شجره طيبه ناميدند.  

استاندار هرمزگان افزود: بسيجيان پيرو فرهنگ عاشورا و امام حسين (ع) هستند كه با قدرت در برابر دشمنان ايستادگي كرده اند.

 جادري با بيان اينكه امروز دولت در ميدان مبارزه و مذاكره كار بسيجي وار انجام مي دهد، اظهار داشت: ملت ما ايثارگر و مقاوم و اهل استقامت است و ما هيچگاه از تحريم ها و تهديدات دشمن نترسيده ايم و همواره با مقاومت و تلاش بر دشمنان پيروز شده ايم.  

وي تصريح كرد: ما از ارزش هاي خود كوتاه نخواهيم آمد و براساس تكليف و رسالت خود عمل خواهيم كرد.  

نماينده عالي دولت در استان هرمزگان خاطرنشان كرد: بسيجيان بايد با قدرت راه اطاعت از مكتب گهربار اهل بيت (ع) را ادامه دهند.  

معنويت بسيج برگرفته از فرهنگ عاشورايي است  

شايان ذكر است؛ سردار محمد ماراني فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نيز در اين مراسم با بيان اينكه معنويت بسيج برگرفته از فرهنگ عاشورايي است، اظهار داشت: بسيجي سرباز ولايت است كه در تمامي عرصه هاي سياسي، فرهنگي و اقتصادي حضور پيدا مي كند.  

وي ادامه داد: بسيجيان با اقتدا به حضرت امام حسين (ع) در جبهه دفاع از دين و انقلاب و اسلام جانفشاني كردند و امروز همچنان استوار در اين راه گام بر مي دارند.  

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: شجاعت از ديگر ويژگي هاي مهم بسيج است كه در تمامي عرصه ها با قدرت و شجاعت حضور پيدا مي كند.

 سردار ماراني بيان داشت: بايد فرهنگ معنوي بسيج را در جامعه ترويج كنيم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 324

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge