امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

بسیج زاییده انقلاب و تفکر ناب بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است.

میناب نیوز:رئیس دادگستری میناب گفت:بسیج زاییده انقلاب و تفکر ناب بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است.

به گزارش میناب نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، منوچهر خیرخواه در نشست مشترک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میناب با قضات ضمن گرامیداشت هفته بسیج، از بسیج به عنوان تشکل و ساختاری تحسین‌برانگیز، با ارزش و بی‌نظیر یاد کرد و گفت: بسیج زاییده انقلاب و تفکر ناب بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در هیچ جامعه و کشوری نمی‌توان نمونه و نظیری برای بسیج یافت کرد، اظهار داشت: با وجود اینکه بسیج به عنوان الگویی برای بسیاری از کشورهای انقلابی تبدیل شده، اما محال است همتای بسیج شود.

رئیس دادگستری میناب در ادامه با اشاره به تعریفی از مقام معظم رهبری از بسیج که می‌فرماید «بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاک‌ترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردن این کشور، جمع شده‌اند.

بسیج، عبارت است از تشکیلاتی که در آن، افراد متفرّق و تنها، به یک مجموعه عظیم و منسجم و به یک گروه آگاه، متعهّد، بصیر و بینا به مسائل کشور و به نیاز ملت، تبدیل می‌شوند، مجموعه‌ای که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطرجمع می‌کند»، افزود: بسیجی واقعی کسی است که رفتار، منش و شخصیتش در قالب این تعریف زیبا بگنجد.

خیرخواه با بیان اینکه بسیجیان نیروهایی آگاه، مخلص، دلسوز و آشنا به مسائل روز هستند، افزود: بسیج و بسیجی تنها اختصاص به زمان جنگ ندارد، جامعه امروز به مراتب بیشتر به حضور پررنگ و عمیق بسیجی نیازمند است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌ریزی و ترفندهای دشمنان اسلام در مقابل جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیجیان باید برای مقابله با توطئه‌های دشمنان و همچنین خنثی‌سازی دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم آنان با همه مسائل روز، تکنولوژی و فناوری‌های جدید آشنا باشند.

وی ادامه داد: بسیجی باید راه‌های نفوذ دشمن را بشناسد تا بتواند به بهترین نحو تحت ولایت رهبری فرزانه به مقابله با آنها بپردازد.

رئیس دادگستری میناب با ذکر این مطلب که وظیفه بسیج تنها دفاع و مقابله نیست اظهار داشت: برای داشتن ایرانی آباد، آزاد و پر افتخار باید به فکر یادگیری علوم مختلف، پیشرفت و سازندگی بود.

وی متذکر شد: بسیجی واقعی می‌بایست عنصری آماده، فرهیخته و موفق و الگوی فرهنگی جامعه باشد به گونه‌ای که همه به وجودش افتخار کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میناب نیز در این نشست صمیمانه که با حضور جمعی از پرسنل و فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و پیشکسوتان سپاه برگزار شد حمایت مجموعه قضایی میناب از تفکر و فرهنگ بسیجی را یکی از علل امنیت پایدار در میناب دانست.

حبیب‌الله سهرابی اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج در میناب در راستای برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرم در این شهرستان آمادگی کامل دارد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 332

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge