امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

لحظه شماری مردم برای آغاز عملیات گاز رسانی به میناب / خواسته به حق مردم میناب از دولت ابراهیم رئیسی

 میناب نیوز: مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان گفت : طرح گازرسانی به میناب در مرحله پیمانسپاری است.

به گزارش میناب نیوز ، فواد حمزوی در فروردین 1401 افزود: در سال جاری طرح های گازرسانی به شهرهای میناب، بندرلنگه، بندر کنگ، فارغان و سرگز احمدی نیز در مرحله پیمانسپاری است.

حسین سلیمی در حاشیه بازدید دی ماه 1400رضا نوشادی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و هیات همراه از مرحله نخست اجرای خط لوله میناب - سیریک – جاسک که در آستانه سفر رییس جمهور به هرمزگان انجام شد، اظهارداشت: طول گستره «میناب – سیریک» ۱۲۰ کیلومتر و گستره «سیریک – جاسک» ۸۰ کیلومتر است و در این پروژه چهار ایستگاه شیر بین راهی، ۲ لانچر و ریسیور و ۲ ایستگاه حفاظت کاتدیک استفاده می‌شود.

وی هدف از اجرای پروژه «میناب – سیریک» را گازرسانی به صنایع منطقه و شهرهای میناب، (دومین شهر بزرگ هرمزگان)، سیریک و روستاهای این مناطق عنوان کرد. مجری طرح خط ششم سراسری گاز با بیان اینکه مرحله نخست پروژه احداث خط لوله «میناب - سیریک - جاسک» از کیلومتر ۴۷۵ خط لوله هفتم سراسری گاز منشعب شده افزود: گازرسانی به کارخانه فولاد آنامیس میناب، منطقه ویژه اقتصادی جاسک، شرکت پتروشیمی هامون و نیروگاه کوهستک از دستاوردهای اجرای این پروژه است.

و امروز مردم انقلابی شهرستان میناب از دولت مردمی و انقلابی ابراهیم رئیسی انتظار آغازعملیات گاز رسانی ( گاز خانگی ) به این   شهرستان را دارند.  

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3336

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge