امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

رژه اقتدار نیروهای مسلح در هرمزگان برگزار شد

میناب نیوز : با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری رژه اقتدار نیروهای مسلح در حوزه زمینی، دریایی و هوایی در جوار آب‌های نیلگون خلیج فارس و تنگه استراتژیک هرمز برگزار شد.

به گزارش میناب نیوز ، با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمين محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، فرماندهان یگان‌های نمونه ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی، رژه ملی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس برگزار شد.

در این رژه ملی که همزمان با آن رزمایش اقتدار خلیج‌فارس نیز برگزار می‌شود بزرگترین رژه شناوری تاریخ با حضور ۱۴۴۴ فروند شناور دریایی در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس نیز برگزار خواهد شد که در آن شناورهای مردمی نیز به سر فرماندهی ناوسپهبد  شهید حاج قاسم سلیمانی که اخیرا به سازمان رزم نیروهای مسلح الحاق شده است حضور دارند.

در این مراسم که فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح نیز حضور داشتند، یگان‌های برگزیده شناوری، هوایی، پیاده و محمول نیروهای مسلح و بسیج دریایی حضور داشته و همزمان با رژه شناوری، جنگنده‌های تیزپرواز نیروی هوایی ارتش و هوا فضای سپاه به اجرای رژه هوایی پرداختند.

در آیین رژه نیروهای مسلح در بندرعباس یگان‌های برگزیده پیاده از مقابل جایگاه رژه رفته و توانمندی‌ها و دستاوردهای عرصه دریایی نیز در قالب رژه یگان‌های محمول به نمایش در آمد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3411

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge