امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

ام ار ای بیمارستان میناب به بهره برداری می رسد

  میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت :ام ار ای بیمارستان میناب در آینده نزدیک بهره برداری می رسد

 به گزارش میناب نیوز :معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب  در نشست با مدیرکل بیمه سلامت  استان  هرمزگان اظهار کرد: خوشبختانه هماهنگی و همراهی مسئولان استان در اجرای طرح تحول نظام سلامت بسیار خوب بوده و شایسته قدردانی است.

  وی  به مشکلات بیمارستان میناب اشاره و تاکید کرد: تکمیل تجهیزات این بیمارستان مورد توجه دولتمردان قرار گرفته و امیدواریم بزودی شاهد راه اندازی  ام ار ای  این بیمارستان باشیم.  

پاکدامن  با اشاره به اینکه  شاخص ترین برنامه دولت تدبیر و امید طرح تحول نظام سلامت است  افزود: در شهرستان میناب نیز با درایت مسئولان استان  وشهرستانی به خوبی در حال اجرا است.  

  نماینده عالی دولت در شهرستان میناب  یادآور شد: مردم میناب  از این پس با اجرای این طرح دغدغه ای برای پرداخت هزینه های درمان نداشته و با کمال آرامش خاطر پیگیر درمان بیماری خود خواهند بود .

مدیرکل بیمه سلامت استان هرمزگان نیزاقدامات دولت در راستای ایجاد تحول در حوزه سلامت را مورد اشاره قرار داد و گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تلاش شده است تا برخی از کاستی‌های بر پیکره سلامت زده بود رفع شود.  

وی  با اشاره  خدمات دندانپزشکی  در  این طرح گفت: در همین راستا دو داندانپزشکی در بخش بندزک و توکهور شهرستان میناب به زودی به بهره برداری می رسد.

 دکتر پاکدامن گفت:اجرای طرح نظام سلامت یکی از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید است و افزود با برنامه ریزی های صورت گرفته  با پایین ترین نرخ  به بیماران خدمات  ارائه  می شود  .

شایان ذکر است : دراین  دیدار از بخش های مختلف بیمارستان میناب  و  دندانپزشکی  درمانگاه بخش بندزرک بازدید شد

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 344

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge