امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

تدین اعتماد و تقوا را از بارزترین نشانه های نیروهای صداوسیما

میناب نیوز:سردار مارانی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در نشستی با میزبانی مدیرکل و معاونین برنامه ساز بر نقش و اهمیت رسالت رسانه ملی در زمینه های مختلف تاکید کرد. 

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی صداوسیمای خلیج فارس وحید کمالی مدیرکل مرکز در این نشست با تاکید بر اهمیت ترویج تفکر و روحیه بسیجی در همه امور جامعه گفت: بسیج با توانایی هایی که دارد در کنار رسانه ملی تبدیل به ظرفیتی عظیم می شود و می تواند در راه پیشبرد اهداف نظام و انقلاب گام بردارد.  

 

مدیرکل صداوسیمای خلیج فارس بااشاره به اینکه رسانه ملی بازوی نرم افزاری جمهوری اسلامی است گفت: با وجود رقابت رسانه ای نابرابر و تکثر شبکه های رادیویی و تلویزیونی صداوسیما توانسته است با عبور از مرزهای جهانی زبان گویای اسلام و انقلاب باشد.

وحید کمالی گفت:به مدد تفکر و فرهنگ بسیج امروز ایران اسلامی کشوری قدرتمند در منطقه و قابل اعتمادو اتکا برای بسیاری از همسایگان و دوستان انقلاب اسلامی در اقصی نقاط عالم است.  

در ادامه این نشست فرمانده سپاه امام سجاد (ع) با مقایسه فضای کشور در قبل و بعد از انقلاب گفت :در گذشته صداوسیما فقط برای گروهی خاص بود ولی به برکت انقلاب اسلامی امروز رسانه ملی متعلق به همه و در خدمت اقشار مختلف جامعه است.

سردار مارانی تدین اعتماد و تقوا را از بارزترین نشانه های نیروهای صداوسیما دانست و افزود مهمترین رسالت رسانه ملی عمق بخشی به پیام انقلاب است .

وی با بیان تمثیلی از سالهای دفاع مقدس گفت :همکاران صداوسیما نیز مصداق سنگر سازان بی سنگر هستند که در تمامی لحظات ثبت کننده وقایع انقلاب هستند.

 فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با تجلیل از همکاری شایسته مدیرکل و همکاران صداوسیمای خلیج فارس اظهار امیدواری کرد شاهد ترویج هر چه بیشتر فرهنگ و تفکر بسیج در عرصه های مختلف جامعه باشیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 349
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge