امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

راه‌اندازی نمایندگی‌های آب و فاضلاب روستایی در بخش ها

میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:راه‌اندازی نمایندگی‌های آب و فاضلاب روستایی در بخش ها لازم و ضروری است.

به گزارش میناب نیوز،فرماندار ویژه شهرستان میناب در این بازدید با بیان اینکه منطقه مشکل منابع آبی ندارد٬ گفت: در حال حاضر در هیچ‌کدام از بخش‌های شهرستان آب و فاضلاب روستایی نمایندگی ندارد و مردم در روستاها مجبورند برای دریافت خدمات به مرکز شهرستان و اداره آب روستایی شهرستان مراجعه کنند.

علیرضا پاکدامن با بیان اینکه راه‌اندازی این نمایندگی‌های لازم و ضروری است، بیان داشت: آب و فاضلاب روستایی در برابر این تقاضا که بارها مطرح شده است این را بیان می‌کنند که مشکل نیرو چارت دارد.

وی ادامه داد: فرسودگی شبکه‌های موجود سبب هدر رفت بالای آب و کاهش افت فشار شده است که مجموع مشکلات مرتبط با فرسودگی شبکه‌ها و تاسیسات و ابنیه مرتبط با توزیع آب می‌تواند سلامت مردم را نیز با خطر روبرو کند.

شایان ذکر است :دكتر جاسم جادری استاندار هرمزگان در جریان بازدید از روستاهای بخش هشتبندی در شهرستان میناب که به همراه معاونان استانداری و تعدادی از مدیران کل استان صورت گرفت از نزدیک وضعیت آبرسانی در روستاهای این منطقه مورد بررسی قرار داد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 360
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge