امروز: سه شنبه 04 ارديبهشت 1403 برابر با 23 آوریل 2024

مدیرا ن میناب به الگوی برای مدیرا ن استان و کشور تبدیل شوند

میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:مدیرا ن شهرستان میناب باید به الگوی برای مدیرا ن استان و کشور تبدیل شوند.

 به گزارش میناب نیوز معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در جلسه شورای اداری این شهرستان ،تعامل در کار را یکی از اصول کاری مدیران در دستگاههای اجرائی دانست وافزود شوراهای شهر و روستا در جهت رفع مشکلات شهرستان تعامل داشته باشند.

 معاون استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به مشکلات روستا ها شهرستان میناب عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید بدانند که حوزه کاری آنها تمام شهرستان است و رسیدگی به مشکلات روستاییان در اولویت کاریشان باشد.

 وی با توجه به جایگاه روابط عمومی های در امر اطلاع رسانی در دستگاه های اداری گفت:روابط عمومی ها جایگاه ویژه برخوردار هستند و مدیران توجه ویژه در امر اطلاع رسانی و بیان عملکرد دولت تدبیر و امید برای اطلاع رسانی به عموم مردم در دستورکارشان باشد.

 پاکدامن در ادامه  ضمن تشکر از اصحاب رسانه در شهرستان و استان خطاب به آنها اظهارداشت: با پرهیز از سیاه نمایی در راستای معرفی توانمندی‌های میناب  به دنیا و بااطلاع‌رسانی به موقع و دقیق ،در جهت رشد و شکوفای این شهرستان حرکت کنید .

 رئیس شورای اداری شهرستان میناب با اشاره به مدیران دولت تدبیر و امید در میناب گفت:مدیرا ن این شهرستان باید به الگوی برای مدیران استان و کشور تبدیل  شوند و افزود باید مدیران این دولت عملگرا باشند .

 وی در ادامه با بیان این مطلب که انتقاد باعث خود اتکایی ورفع بعضی از  مشکلات می شود  گفت: داشتن روحیه تحمل نظر مخالف و نقد منصفانه را یکی از شاخص‌های مدیران در دولت تدبیر و امید دانست .  

شایان ذکر است :در این نشست از فرمانده سپاه ناحیه میناب به پاس  همکاری و همراهی در پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در این شهرستان تجلیل شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 365
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge