امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

محمد داش جان به عنوان شهردار میناب منصوب شد

میناب نیوز:استاندار هرمزگان با صدور حکمی شهردار میناب را منصوب كرد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ،دكتر جاسم جادری استاندار هرمزگان با صدور حكمي محمد داش جان  را به عنوان شهردار میناب منصوب كرد.

در متن اين حكم آمده است:

در اجرای تبصره 3 (اصلاحی 04/08/82) ذیل ماده 71 قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 04/08/82 و بنا به پیشنهاد شماره 68 مورخ 14/09/93 شورای اسلامی شهر میناب به موجب این حکم ، به سمت شهردار میناب منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پرورگار سبحان در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه منویات مقام معظم رهبری مبنی بررعایت عدالت فراگیر در ارائه خدمات شهری ، گسترش نمادهای دین و اخلاق ، پایبندی به معماری اسلامی و ایرانی ، رعایت اصل استحکام و زیبائی بناها ، اهتمام به سلامت محیط زیست و توسعه فضای سبز و توجه ویژه به محرومان و جوانان باشید.

همچنین انتظار دارد با جلب مشارکتهای مردمی و افزایش دقت و سرعت و پرهیز از تجمل گرایی با برنامه ریزی موثر در جهت رفع مشکلات و توسعه و عمران شهری ، در چارچوب سیاست های و برنامه های دولت تدبیر و امید ، و با همکاری متقابل مسئولین محلی به منظور تقویت مدیریت شهری کارآمد با رعایت کامل قوانین شهرداری و سایر قوانین ومقررات مربوط ، در جهت حل عملگرایانه مشکلات عینی و مشخص مردم ، کوشا و جدی باشید.

توفیق جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال آرزومندم.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 402

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge