امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

برای اسکان و استراحت مهمانان نوروزی از تمام ظرفیت های شهر ستان استفاده می شود

میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: برای اسکان و استراحت مهمانان نوروزی از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده می شود .

به گزارش میناب نیوز ،علیرضا پاکدامن  در نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان میناب تصریح کرد: هدف از تشکیل  این ستاد  هماهنگی و همکاری تمام ادارات و دستگاههای شهرستان به منظور فراهم آوردن شرایط و امکانات مورد نیاز و مطلوب میهمانان نوروزی است .

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب اظهار داشت: به دلیل وجود مکان ها و جاذبه های ، باستانی، گردشگری و مناظر طبیعی فصلی و دریایی ، مذهبی و همچنین آب و هوای عالی در شهرستان میناب  ، توجه اکثر مسافرانی را که قصد سفر به مناطق جنوب کشور دارند، به خود جلب می کند.

وی در ادامه گفت: به همین منظور برای اسکان و استراحت مهمانان نوروزی از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده می شود.

معاون استاندار هرمزگان اذعان داشت:14مدرسه با بیش از 98 کلاس در مرکز شهرستان میناب و سه مدرسه درمراکز بخش ها ومساجد در چند نقطه شهرستان و دو پارک در ایام نوروز برای اسکان و استراحت مهمان نوروزی در نظر گرفته شده است .

وی  گفت: با توجه به  گستردگی شهرستان میناب در چند نقطه از شهرستان ایستگاه راهنمایی مهمان نوروزی بر پا می شود.

فرماندار ویژه شهرستان میناب  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقارن ایام فاطمیه  با نوروزگفت: تمام برنامه ریزی ها برای برگزاری  جشن ها باید به گونه صورت گیرد که شان و جایگاه ایام فاطمیه مورد حرمت قرار گرفته و برنامه های مناسبت ایام برگزار گردد.

وی در پایان  عنوان کرد : مهمان نوروزی می توانند از نقاط مختلف شهر ستان به وِیژه گوهستان پارک ( بام میناب )، بازار های تجاری و سنتی ،پارک ها ، قلعه هزاره میناب ، بنادر شهرستان،باغ ها،چنگ حرا  در شهرستان میناب دیدن کنند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 539

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge