امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

تصویب بیمه حوادث ،پنج هزار خانواده مددجویان کمیته امداد شهرستان میناب

میناب نیوز:در جلسه شورای اداری شهرستان میناب بیمه حوادث ،پنج هزار خانواده مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میناب تصویب شد.

به گزارش میناب نیوز ،علیرضا پاکدامن در نشست  شورای اداری شهرستان میناب با اشاره به جایگاه  بیمه در جامعه گفت:بیمه یکی از راهکارهایی است که انسان برای رویارویی با خطرها و رفع مشکلات اقتصادی خود بایدبرگزیند.

وی در ادامه اظهار داشت: استفاده از بیمه به عنوان وسیله ای مؤثر در جبران زیانهای مالی ناشی از اتفاقات ، تأمین آتیه ، ارتقای سطح زندگی افراد جامعه و ایجاد بستری مطمئن برای رشد و توسعه اقتصادی می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب با بیان مشکلات کشاورزی شهرستان میناب و خسارت های احتمالی افزود :مسولان دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت آگاهی بخشی مردم  برای بیمه  نمودن محصولات کشاورزی باید گام های شتابانی بردارند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به مشکلات انتقال  آب شرب و کبود آب شرب و  کشاورزی  در شهرستان میناب تاکید کرد : دستگاه های متولی این امر با توجه به نزدیک شدن فصل گرما و افزایش مصرف آب اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون استاندار هرمزگان در ادامه سخنان خود گفت: تیم های بازرسی ادارات صنعت معدن و تجات و شبکه بهداشت ودرمان به صورت شبانه روزی در این ایام به صورت ویژه  مراقبت های لازم رابعمل آورند.

وی افزود مدیران یا معاونین دستگاه های اجرایی شهرستان میناب در ایام نوروز در شهرستان حضور مستمرداشته باشند .

فرماندار ویژه شهرستان میناب  خطاب به اعضای ستاد تسهیلات نوروزی در شهرستان تاکید کرد این ستاد باید با تمام توان خدمات مطلوب به مهمان نوروزی ارائه کند.

وی در ادامه سخنان خود از کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به پاس پرداخت تسهیلات و مراقبت بر هزینه کرد درجهت اشتغال مناسب تشکر کرد .

پاکدامن  گفت: 40 درصد از خانه های بهداشت در حال ساخت در استان هرمزگان  ، شامل 29 خانه بهداشت در شهرستان میناب  است.

وی با اشاره به کنکور سراری سال 94  خواستار تقویت  بنیه علمی آموزش و پرورش شهرستان در جهت افزایش تعداد پزیرفته شدگان با رتبه های عالی در دانشگاه ها در سال آینده شدند. 

شعبانی مدیرکل بیمه ایران استان هرمزگان با اشاره به جایگاه ویژه بیمه  و تاثیر گذاری آن در زندگی  انسان ها گفت:مدیران دستگاه های اجرای شهرستان در جهت نهادینه کردن فرهنگ بیمه در جامعه تلاش مضاعف کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان در این نشست گفت: توسعه فرهنگ انفاق و نیکو کاری از جمله برنامه های است که در دستو کار این اداره کل می باشد .

مرتصی موصولی  در ادامه با اشاره توسعه بخش مردمی این نهاد اظهار داشت:در همین راستا دو مرکز نیکوکاری در شهر میناب و هشتبندی با محوریت مساجد ایجاد شده است.

شایان ذکر است :در پایان ازمسئولین کار گروه های دهه فجر در شهرستان میناب تقدیر شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 549

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge