امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

هرمزگان نماد همدلی و همزبانی است/ابراز رضایت گردشگران نوروزی در هرمزگان

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت: استان هرمزگان نماد وحدت و همدلی و همزبانی است و مردم این استان همیشه و در همه صحنه ها پشتیبان و همراه دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند.

به گزارش میناب نیوز، دكتر جاسم جادری در گفتگو با شبکه خبر با تبریک 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران به نامگذاری سال 94 به عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: استان هرمزگان نماد وحدت و همدلی و همزبانی است و مردم این استان همیشه و در همه صحنه ها پشتیبان و همراه دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند.

وی ادامه داد: اقوام و مذاهب مختلف در هرمزگان الگوی همزیستی مسالمت آمیز را در عمل نشان داده اند و نامگذاری سال جدید متناسب با استان هرمزگان است و مردم هرمزگان در همه زمینه ها از جمله در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در حمایت از دولت پیشگام بوده اند.

استاندار هرمزگان افزود: با اقداماتی که در این استان در حال انجام است و مسیری که در پیش گرفته ایم، شاهد وحدت و همزبانی و همدلی بیش تری در استان هرمزگان خواهیم بود.

جادری در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تعطیلات نوروزی در هرمزگان، تصریح کرد: اعضای ستاد خدمات سفر استان هرمزگان به طور مرتب در کنار مردم و مسافران بوده و کار خدمت رسانی را انجام داده اند و این ستاد در همه شهرستان های استان با حضور فرمانداران فعال بوده و در شهرها و جزایر مختلف هرمزگان ارائه خدمات به گردشکران صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه آماده سازی بوستان های شهری و کمپ اقامتی خلیج فارس برای اسکان مسافران و اجرای طرح کاشانه با مشارکت هتلداران و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان و نیروی انتظامی بوده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین برای ایام تعطیلات نوروزی سال جاری ظرفیت ناوگان مسافری حمل و نقل دریایی در هرمزگان دو برابر افزایش یافت.

جادری با اشاره به حضورش در میان مسافران و گردشگران در ساحل خلیج فارس در بندرعباس، عنوان کرد: در گفتگویی که با مردم و مسافران داشتم، آنها نسبت به خدمات ارائه شده در هرمزگان احساس رضایت داشتند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 594

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge