امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

عدم احداث آب شیرین کن در بندرعباس باعث نابودی تمدن میناب خواهد شد

میناب نیوز:نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم احداث آب شیرین کن در بندرعباس باعث نابودی تمدن میناب خواهد شد.

 به گزارش میناب نیوز:عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی دیروز در جمع مسئولان استانی و شهرستانی و کشاورزان در فرمانداری ویژه شهرستان میناب اظهار داشت: معیشت  مردم شهرستان میناب به  کشاورزی و ابسته است و باید آب کشاورزان میناب تامین شود.

 وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حفره چاه های متعددی درمیناب و انتقال آب به  بندرعباس افزود :دولت برای تامین آب شرب ، صنایع وفضای سبز بندرعباس آسان ترین راه را انتخاب کرده است.

نماینده مردم میناب ، رودان ، جاسک، سیریک، بشاگرد در مجلس شورای اسلامی  خواستار انتخاب جایگزین  تامین آب شرب بندرعباس و اقدامات عملی از سوی وزارت نیرو و مدیران استانی شد.

وی در ادامه سخنان خود افزود چرا آب منطقه ای استان به اطلاع عموم و وزارت خانه مطبوخود نمی رساند که بندرعباس آب ندارد و برای  خروج از این فاجعه و تامین آب بندرعباس اقدامی صورت گیرد.

هاشمی گفت:آب صنایع بندرعباس چرا قطع نمی شود فقط بلافاصله آب کشاورزان شهرستان میناب قطع می شود.

وی با اشاره به اینکه  تنها راه حل و خروج از این مشکل احداث آب شیرین کن در بندرعباس است اذعان داشت:عدم احداث آب شیرن کن در بندرعباس باعث نابودی تمدن میناب خواهد شد.

نماینده مردم  میناب در پایان اظهار داشت: فاجعه زیست محیطی در میناب در حال وقوع است .

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 616

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge