امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

تشکر و قدردانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب ازخبرنگاران

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از تلاش و زحمات یکساله خبرنگاران تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش  میناب نیوز ، علیرضا پاکدامن در اولین نشست شورای اداری شهرستان میناب در سال 1394 ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه و روز زن اظها داشت :این روز مبارک که به حق بنام هفته بزرگداشت مقام زن نامگذاری شده است،فرصت مغتنمی برای تکریم وتبیین جایگاه رفیع والای زن در جامعه اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به 20 فرودین ،روز ملی فناوری هسته ای این روز را خدمت ملت تبریک عرض کردند و از تلاش ها و زحمات ارزشمند تمامی دانشمندان و جوانان برومند کشورمان در این عرصه تشکر کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب در ادامه به سخنان چند روز اخیر مقام معظم رهبری که من از توافقی که عزت ملت ایران را تأمین کند، صددرصد حمایت می کنم و اگر کسی بگوید که رهبری با رسیدن به توافق مخالف است، سخن خلاف واقع گفته است اشاره کرد و در همین رابطه گفت: این رهاورد غرور انگیز ملی ،با ایستادگی و پافشاری مثالزذنی دولت تدبیر و امید و درسایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری به دست آمده است .

وی با بیان صحبت های اخیر رئیس جمهور گفت:در صحبت های امروز دیگر مسابقه برای تحریم ایران وجود ندارد بلکه امروز مسابقه برای تفاهم با ایران وجود دارد.

معاون استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات آب شرب روستا ها و زندگی بیش از هفتاد در صد جمعیت شهرستان در روستاها اشاره کردند و خاطر نشان کرد: اولویت اول ما در سال جاری رفع مشکل آب شرب مردم در روستاها و تعویض شبکه های فرسوده آب در شهرستان است.

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از اصحاب رسانه اذعان داشت:خبرنگاران با تلاش مستمر در امر اطلاع رسانی و آگهی بخشی جامعه ،خود وزندگی خود را وقف این امر مهم کرده اند .

فرماندار ویژه شهرستان میناب در همین رابطه افزود:خبرهایی که امروز در فضای مجازی و دیگر رسانه ها انتشار یافته است با پیگیری ها و تلاش های شما خبرنگاران صورت گرفته است .

پاکدامن در ادامه گفت:سال جدید، سال انتخابات است باید فضای بهتری را برای فعالیت احزاب بوجود آوریم وسربلندی این ملت را به رخ بدخواهان بکشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد :ان شا الله دست به دست هم دهیم، مجلسی را بسازیم که شایسته این ملت بزرگ ایران است و مجلس خبرگانی را بوجود آوریم که ثبات بیشتر برای کشور و آرامش بیشتر برای افکار عمومی جامعه ما بوجود آورد .

شایان ذکر است : در پایان این نشست از تلاش و زحمات یکساله خبرنگارن با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر شد.

 

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 625

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge