امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

دولت با تمام توان در حال فعالیت و ارائه خدمات است

میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:دولت با تمام توان در حال فعالیت و ارائه خدمات است.

 به گزارش میناب نیوز ، علیرضا پاکدامن در مراسم گرامیداشت 24 خردادماه سالروز پیروزی دولت تدبیر وامید در مسجد زینبیه شهر میناب برگزارشد گفت:مردم با انتخاب  دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران در واقع به تفکر اعتدال رای داده اند.

وی ادامه داد این پیروزی را به مردم ایران اسلامی که دوست دارند با تدبیر برنامه ها در کشور اجرا شود تبریک می گویم.

نماینده عالی دولت با اشاره به مذاکرات هسته ای و تیم هسته ای اظهارداشت: مقام معظم رهبری وزیر امور خارجه ایران را تایید می کند و از او اطمینان دارند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی  و تحریم ها خاطرنشان کرد نمی توان گفت: تحریم ها هیچ اثری بر کشور نداشته است  ویکی از تاثیرات آن این است که ما را به خود باوری می رساند.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به تلاش های شبانه روزی دولت برای ارائه خدمات به مردم در جای جای ایران اسلامی گفت: دولت با تمام توان در حال فعالیت و ارائه خدمات است.

وی دربخش دیگرای از سخنان خود به موضوع  بحران آب در شهرستان پرداخت و عنوان کرد  پیگر تامین آب شرب بندرعباس از چاه های دشت شمیل و احداث آب شیرین کن دربندرعباس هستیم تا در آیند شاهد کاهش انتقال آب از میناب به  مرکز استان باشیم.

 فرماندار ویژه شهرستان میناب  با توجه به ایجاد فروچاله ها در روستاهای شهرستان میناب  گفت: به دنبال بررسی علمی این موضوع هستیم و چند نفر از کارشناسان زمین شناسی کشور برای مطالعه و تحقیقات علمی به شهرستان سفرخواهند کرد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 732

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge