چاپ این صفحه

توسعه سرمايه گذاري در هرمزگان در نشست هاي تخصصي پيگيري و بررسي شد

میناب نیوز:استاندار هرمزگان در نشست هاي تخصصي جداگانه با معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به بررسي و پيگيري راههاي توسعه سرمايه گذاري در هرمزگان پرداخت.

به گزارش میناب نیوز به نقل ازروابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان، دكتر جاسم جادری در نشستي با دكتر محمد خزاعي معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران ديدار و گفتگو كرد.

 استاندار هرمزگان در اين نشست با اشاره به ظرفيت هاي گسترده هرمزگان براي جذب سرمايه گذار، عنوان كرد: توسعه سرمايه گذاري در مناطق مختلف هرمزگان و جذب سرمايه گذار يكي از برنامه هاي اصلي و محوري مديريت عالي استان هرمزگان است.

 وي ادامه داد: در اين راستا تلاش شده تا فرصت هاي مطلوب سرمايه گذاري در هرمزگان به سرمايه گذاران داخلي و خارجي معرفي شود.

 شايان ذكر است؛ در اين ديدار سرمايه گذاري از كشور عمان براي بررسي سرمايه گذاري در زمينه نفت و گاز در جاسك نيز حضور داشت و اين مسائل مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

 همچنين نشستي با حضور نمايندگاني از دبيرخانه شوراي عالي مناطق آزاد كشور، بانك كارآفرين و سازمان سرمايه گذاري براي بررسي راههاي جذب سرمايه گذار در استان هرمزگان و شهرستان جاسك در محل دفتر استاندار هرمزگان در تهران برگزار شد.

 استاندار هرمزگان همچنين نشست ديگري را با محمدحسين فروزان مهر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور برگزار كرد.

 در اين جلسه موضوع سرمايه گذاري خارجي در جاسك بررسي شد و استاندار هرمزگان نيز ضمن مهم توصيف كردن اين مقوله مهم به تشريح برنامه ها براي جذب سرمايه گذار پرداخت.

شايان ذكر است؛ در اين نشست صالح دريانورد معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري هرمزگان و رضا مدرس مشاور توسعه استاندار و دبير شوراي ايرانيان خارج از كشور استانداري هرمزگان نيز دكتر جادري استاندار هرمزگان را همراهي مي كردند.

 

 

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 285

موارد مرتبط