امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

جهاد کشاورزی هرمزگان برای توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی تسهیلات یارانه دار پرداخت می کند

میناب نیوز:رئیس امور فناوریهای مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از اختصاص بیش از 40 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به بخش تامین ، ماشین آلات کشاورزی در این استان خبرداد .

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی شاهین شاهی زاده اظهار داشت: اعتبارات مذکور در قالب تسهیلات یارانه دار با کارمزد هفت درصد با بازپرداخت 5تا 7 سال جهت خرید انواع ماشین آلات کشاورزی وادوات دنباله بند مورد نیاز کشاورزان ورانندگان حرفه ای ماشینهای کشاورزی در حال توزیع است.

وی اضافه کرد:در نیمه اول امسال حدود 10میلیارد ریال آن با همکاری بانک کشاورزی استان بین متقاضیان توزیع وجذب گردیده است و با این مبلغ بیش از 100دستگاه از تولید کنندگان داخلی و واردکنندگان ماشینهای دارای گواهی آزمون خریداری شده است.

رئیس اداره امور فناوریهای مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی بیشترین بهره برداران ومتقاضیان این تسهیلات را در استان جهت خرید نیروی محرکه وادوات خاکورزی اعلام نمود .

مهندس شاهی زاده خاطر نشان کرد حداکثر عمر مفید ماشین آلات کشاورزی در استان هرمزگان راحدود 13 سال عنوان کرد وخاطر نشان نمود به دلیل شرایط خاص آب و هوایی در برخی نواحی استان این طول عمر کمتر نیز خواهد بود.

وی با تاکید به اینکه مدیریت استفاده از ماشین در کشاورزی تاثیر مستقیمی در بهبود کیفی وکمی تولید محصولات دارد از متقاضیان این تسهیلات خواست که در انتخاب ماشین مناسب با توجه به محدودیت تولید داخلی وواردات محصول خارجی دقت لازم را اعمال نمایند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1078

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge