امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

طرح مطلع مهر با هدف آموزش مهارت های زندگی به زوج های جوان در میناب برگزار می شود

میناب نیوز:فرماندار میناب از اجرای طرح مطلع مهر دراین شهرستان خبر داد وگفت: این طرح در راستای تحکیم بنیان خانواده و برای آموزش زوج‌های جوانی بوده که تشکیل زندگی مشترک آنان زیر پنج سال است .

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری میناب، عباس خدادادزاده روز پنج شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان، با اشاره به اینکه طرح مطلع مهر از اول دی ماه برگزار می شود، افزود: این طرح در مراحل نخست ویژه زوج‌های جوان شاغل در دستگاهای دولتی است که پس از آن سایر اقشار جامعه را نیز در بر می‌گیرد.

وی بیان داشت: دراین طرح خانواده‌ها با شرکت دریک دوره 24 ساعته که با حضور اساتید برجسته و خبره برگزار می‌شود، مباحث کلیدی آموزش خانواده را فرا می‌گیرند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب درادامه با اشاره به اینکه آموزش مهم‌ترین بخش امور فرهنگی است، افزود: هجمه‌های دشمنان در زمینه فرهنگی درهمه حوزه‌ها وجود دارد اما عفاف و حجاب را که می‌توان نماد و پرچم نظام و اسلام تلقی کرد بیشتر مورد حمله قرار گرفته است.

خدادادزاده با بیان اینکه بیشتر شبکه‌های ماهواره‌ای طی سیاست‌های کلان، برنامه‌های ضد فرهنگی و انحطاط اخلاقی را به جوامع ارائه می‌کنند، ادامه داد: اغلب مردم موضوعات زندگی خود را از شبکه‌های ماهواره‌ای تقلید می‌کنند.

وی پیگیری تقویت فرهنگ عفاف و حجاب، رفع معضلات موجود و آموزش کسب درآمد حلال و راه‌های آن از مصوبات نشست شورای فرهنگ عمومی میناب بود. نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی میناب با اشاره به تعریفی از مقوله فرهنگ، اظهارداشت: ضمن شناخت ارزش‌ها و هنجارها، وضعیت زندگی و نوع نگرش‌ها و آئین‌های مردم را باید رصد و پیگیری و متناسب با چالش‌های موجود برای آنان برنامه‌ریزی کرد.

وی همچنین خواستار برپایی نشست های نقد و بررسی و مطالعات اجتماعی در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شد و اظهار داشت: موضوعات باید پس از حلاجی در دبیرخانه به همراه راهکار به نشست‌های شورا منتقل شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1193

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge