امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب به مناسبت روز خبرنگار

میناب نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک صادرنمود.

به گزارش میناب نیوز ،در اين پيام آمده است:

سالگرد شهادت شهیدی از تبار قلم و خبر وآگاهی فرصتی است تا یادی شود از خبرنگاران و اصحاب خبر و رسانه که انعکاس دهنده خدمات و زحمات دولت و نیک اندیشان و بیان کننده نظرات و پیشنهادات و انتقادات مردم و جامعه می باشند.

هفدم مرداد یادآور مجاهدتهای زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت ، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

طلایه داران این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی و مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکب ساخته و در سپهر شهادت و ایثار ، ستارگانی جاوید شدند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفدهم مرداد ماه ((روز خبرنگار)) خدمت تمامی خبرنگاران ، روزنامه نگاران ،نویسندگان و اصحاب رسانه ی شهرستان میناب،این روز بزرگ را با یاد نورانی شهید بزرگوار این عرصه خطیر((شهید صارمی)) گرامی داشته امید آن دارد که با استعانت از درگاه خداوند متعال و ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تلاش و همت همه خبرنگاران ، فضای رسانه ای ایران اسلامی، فضایی در خور و شایسته ملت رشید و بزرگوار باشد و از پيشگاه حضرت احديت سعادتمندي و سربلندی همگان خواستارم.

علیرضا پاکدامن

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1214

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge