امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

عمل جراحی موفقیت آمیز تومور مغزی در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب

میناب نیوز : برداشتن یک توده فضاگیر مغزی به اندازه 100 گرم در بیمار 47 ساله توسط دکتر مهدی فرخی  پزشک بیمارستان میناب انجام شد.

به گزارش میناب نیوز ، دکتر مهدی فرخی  اظهار داشت: تومورهای مغزی، یکی از کشنده ترین انواع بدخیمی ها هستند و این تومورها مکرراً با تظاهرات حرکتی و رفتاری همراه می باشند که باید مورد توجه قرار گیرد و مطالعات نشان می دهد که اختلالات روانپزشکی اولیه در 47 تا 94 درصد موارد با تومورهای مغزی همراهی دارند که یک مورد از این نوع بیماری، در مرد 47 ساله اهل و ساکن شهرستان میناب بندر کلاهی وجود داشت که تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی افزود: این عمل در نوع خود کم بی نظیر بوده و از عمل های نادر در ایران به شمار می آید و بیمار مدتها از این بیماری رنج می برده که با توجه به نوع بیماری خاصی که داشت ، تحت عمل جراحی مغز قرار گرفت و تومور بدخیم و ضایعه فضاگیر از داخل مغز در طی عمل جراحی 4 ساعته و بسیار حساس خارج شد.

جراح و متخصص مغز و اعصاب بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب  افزود: این بیمار پس از 2 روز لوله گذاری و برداشتن آن به حالت عادی برگشته و خوشبختانه به هیچ یک از علایم تنفسی، بینایی و حرکتی آسیب نرسیده و شروع به غذا خوردن نموده است و در نهایت صحت و سلامت به سر می برد و هم اکنون پس از یک هفته تحت مراقبت های ویژه در بخش جراحی مردان، بیمار مذکور با حال عمومی خوب ترخیص گردیده است.

لازم به ذکر است؛ این عمل باعث رضایت بیمار و خانواده وی شد و بیمار و همراهان ، تشکر و قدر دانی خود را از پزشک جراح و رئیس و کادر بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب ابراز نمودند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 2193

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge