امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

از همه ظرفیت ها در جهت رشد آموزش در شهرستان میناب استفاده می کنیم

میناب نیوز: معاون استاندار هرمزگان گفت : از همه ظرفیت ها برای رشد آموزش شهرستان میناب استفاده می کنیم .

به گزارش میناب نیوز ، محمد احمدی در ستاد کنکور شهرستان میناب و با اشاره به توانمندی دانش آموزان شهرستان میناب اظهار کرد: دانش آموزان این شهرستان از نظر استعداد و توانمندی از دیگر نقاط کشور کمتر نیستند.

وی افزود: از همه ظرفیت های شهرستان میناب در جهت افزایش کیفیت آموزش دانش آموزان استفاده می کنیم .

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب با بیان این مطلب که آموزش های لازم در خصوص افزایش رتبه های کنکور باید از اول متوسطه شروع شود گفت: در این زمینه باید برنامه ریزی های مدون و اصولی صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مدیران و معلمان باید مورد ارزیابی قرار گیرند و از تجربه مدیران موفق در جهت رشد آموزشی شهرستان میناب استفاده شود.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به مدل های موفق در موضوع کنکور در کشور تاکید کرد: با بررسی این الگوها و بهره گیری آنها در برنامه ریزی های آموزشی شهرستان میناب استفاده شود.

 وی همچنین گفت: شهرستان میناب ازظرفیت اساتید دانشگاهی خوبی برخوردار است که باید به نحو احسن در این راستا بهره برد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با بیان این مطالب که نقش روانشناسان در هدایت تحصیلی دانش آموزان خیلی مهم است گفت: مشاوره های لازم به دانش آموزان و اولیای آنها داده شود.

وی در پایان تاکید کرد : سندی در جهت رشد علمی شهرستان میناب تنظیم خواهد شد که ان شاالله آینده سازان خوبی برای توسعه کشور در بخش های مختلف تربیت شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 2679

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge